{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.232 visninger | Oprettet:

buschauffør - godt/skidt {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nylig mistet mit job i dækbranchen og skal derfor videre med noget nyt i livet. Jeg har spekuleret på om jobbet som buschauffør var noget. Hvis nogle har erfaringer eller mening om dette job må de gerne skrive lidt.... mvh JP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  buschauffør - godt/skidt
  • #1   3. maj 2010 Hav vil du gerne vide??

• #2   3. maj 2010 De får en lorteløn af en anden verden.

• #3   3. maj 2010 man bliver " dum " hovedet af det har min nabo fortalt . ingen udfordring i og kører den samme rute hverdag, og samme ringe smalltalk med mennesker hver dag. og ring løn og så falder man total sammen i kroppen hvis man ikke dryker en del motion i fritiden,
    han stoppede efter halvanden år og blet trikker igen, han gjorde det osse fordi han blev fyret.

• #4   3. maj 2010 Jeg kører Turistkørsel. Beddre løn end dem som kører for kommunen..

• #6   3. maj 2010 jeg har kørt bus i samlet 2,5 år med 1 års pause efter det første år, det er dårlig løn og tvunget arbejde hver anden weekend for mig.! jeg kører for midtrafik i østjylland, jeg har taget 20 kg på efter 1,5 års arbejde, men løn er meget forskelligt ved man ved fx arhus sporveje tjener en del mere ind en rutebil chauffør gør. men ellers er det sku hyggeligt nok men har man en dårlig dag så er sure kunder smiley og der er mange af dem.! man ser mange trafik uheld jeg har set børn blive kørt ned og en ung pige klippet på cykel og meget blodige mc uheld.. men er der ellers noget du vil vide så sig til..

• #7   3. maj 2010
    Det er ikke så dårligt at køre bus .. Og skulle man få lyst til at prøve noget nyt så flyt til Norge og køre taxi minibus . giver rigtig god løn.. en HEL del mere som i DK

• #8   3. maj 2010 jeg vil sige det er fint for en periode, men ikke noget jeg gad og gøre karriere i.

jeg kører bybus ved siden af mine studier, som studie job er det genialt.

• #9   3. maj 2010 jamen......jeg orker bare ikke dækbranchen mere efter 10 år. Møgbeskidt, tungt og meget sæsonpræget. Jeg orker heller ikke at se på de samme 4 vægge hver dag og de samme problemer og rystelser og ubalance i folks biler selv om ingen kan finde nogle fejl. Jobbet som buschauffør afviger meget fra nævnte trælse ting. Er osse træt af faste arbejdstider i dagtimerne. Jeg trænger til fornyelse. Nu vi snakker om dæk kan jeg efter 10 år med sindsro anbefale Yokohama som er meget overset i DK.

• #10   3. maj 2010 hva med taxa- sygetransport?

• #11   3. maj 2010 vi har en buschauffør i famillien, hun er rigtig glad for det, men hun har valgt kun at køre som vikar og har stadig mindst 37 om ugen, og der er lønnen sgu meget god synes jeg ca. 32000,-

• #12   3. maj 2010 Har du erhvervs kort osv?

Som dr love snakker om så kunne det være du skulle overveje sygetransport. Det er mest ældre mennesker og de har da næsten aldrig noget dårligt og sige.

MEN chauffør jobs tror jeg os du vil blive træt af. Du ser mere ja, men det blir da hurtigt ensformigt. Det syntes jeg ihvertfald.
    Autotransport kan jeg forstå, der er aldrig en dag der er ens og du kommer ud for nogen ting hvor hjertet og hjernen kører på højtryk nogen gange.

Spørgsmålet er bare om det er til at få noget som buschauffør ? Hvis du søger en stilling hos dem og der er en anden der har kørt bus før så vil jeg vædde med han blir valgt frem for dig. Virksomhederne kan vælge og vrage rigtig meget lige pt.

Men held og lykke med jobbet. smiley

Kommentér på:
buschauffør - godt/skidt

Annonce