Hjælp til WIndows 7 (Quick Launch-bar) {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg bruger meget Quick Lauch på proceslinjen i Windows, fordi jeg synes det er dejlig nemt og hurtigt at starte programmer op den vej rundt.
Desværre har Microsoft ikke i Windows 7 inkluderet en direkte mulighed for at oprette en "Quick Launch" bar på proceslinjen, som man f.eks. kunne i Win Vista.
Jeg bruger derfor denne - lidt omstændelige - metode til at oprette QUick Launch:
http://www.sevenforums.com/tutorials/888-quick-launch-enable-disable.html
Selv om jeg gemmer skærmbilledet med quick launch som et tema, oplever jeg desværre temmelig ofte, at Quick Launch er væk og borte når jeg starter op - og så skal jeg ind og oprette det efter opskriften i linket igen - Temmelig irriterende.
Er der nogen af jer der har oplevet det samme og har fundet en løsning på det? Jeg har søgt overalt på nettet uden at blive klogere.
På forhånd tak for info!
okt 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 1.688
feb 2009
Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
Første hit på google
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 216 Svar: 865
Så har du nok ikke læst hvad jeg skriver
Jeg kan sagtens finde ud af at oprette Quick Launch - no problems i det - men problemet er at det forsvinder indimellem efter genstart !!!
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 216 Svar: 865
Jeg har nu installeret Rocket Dock - det er faktisk rimelig fedt - og man kan få dock-bar´en til at "autohide" så den ikke forstyrrer - så det prøver jeg nu.
Men tak for hjælp og kommentarer
jun 2003
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 5 Emner: 94 Svar: 820
feb 2009
Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.634
Nu jeg glad igen..
Hjælp til WIndows 7 (Quick Launch-bar)