{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Hold øje med polakker! {{forumTopicSubject}}

Hej

Her i dag kl. 13 havde vi igen besøg af en varevogn fra Polen med registrerings nr PMI C 655 på Smedebakken i Starup mellem Grindsted og Esbjerg. De regnede ikke lige med der var nogen hjemme og havde allerede udset sig nogle alufælge og nogle andre ting de ville tage. Jeg lukkede hundene ud i haven og gik selvfølgelig også selv derud, men jeg kunne desværre ikke gøre så meget da jeg næsten lige er blevet opereret i knæet og derfor går med krykker. De kørte over nogle tagplader, vi skal bruge til en garage, lavede stenslag i et par ruder og pløjede noget af indkørslen op. Jeg vil nu bede alle jer om at holde øje med denne varevogn som er en temmelig stor en, så ikke lige hvilket mærke. Den er hvid med noget rød skrift hen af siden hvori ü var en del af teksten og som sagt registreringsnummer PMI C 655. Vi har selvfølgelig ringet til politiet, som ville holde øje med dem....
Og til sidst pas på jeres ting hvis i ser bilen (og folkene).

Mvh en temmelig sur Tulle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold øje med polakker!
  • #1   25. maj 2010 ¤ Claus og Pia ™ ¤
    Enig

• #2   25. maj 2010 Tak for det..

jeg vil holde mine øjne åbne ... bare pænt irriterende at man ikke kan have noget i fred

• #4   25. maj 2010 Er sikker på det var en polsk bil, men kan da godt være jeg ikke har fået hele nummerpladen med synes bare det var sådan der stod.

• #5   25. maj 2010 typisk alle polakker skal svines til fordi i ser en spade der stjæler...!

• #6   25. maj 2010 Det stod jo heller ikke på nummerpladen ü det stod på siden af bilen og det er da ikke sikkert det var noget polsk der stod der, det kan du da ikke vide... Jeg kan da også godt have noget til at stå på siden af bilen som ikke er dk hvor svært kan det være. De har været her for nogle år siden i en anden bil og de ER POLAKKER.

• #8   25. maj 2010 Altså jeg sviner ikke alle til, men synes dog der er en overflod af udenlændinge der kommer herop for at stjæle og med de stigene skrotpriser på diverse ting bliver det nok ikke bedre. Der er der også nogle der er her på normale vilkår og respekt for det. Min pointe er bare hvad end man er dansk eller ik, sort, hvid, stor eller lille skal man sgu ikke passe sit og ikke rende og stjæle noget andre har arbejdet for at få....

• #10   25. maj 2010 Din kærestes ven.
    Du var her jo ikke og kan da ikke vide hvodan det hele gik og er da ikke gået i detalje. Det var såmen også bare lige en advarsel angående denne bil og dennes indhold og ikke en generel advarsel som du gør det til...

• #11   25. maj 2010 Vi har en god håndfuld andre gange set dem og forhindret dem i at stjæle. Men har haft tideligere haft indbrud i privat bil, 2 gange i firmabil + 1 forsøg, forsøg på indbrud i værksted og fået stjålet en autotrailer/maskintrailer, så er bestemt ikke første gang vi har besøg og nok heller ik sidste....desværre.
    Til dig der bor her i starup så har vi observeret aktivitet fredag nat den sidste tid, så det kan være det er natten mellem fredag og lørdag man skal være på vagt... Altså vi har en gang set en lyse med en lygte ind på alle vores ting og derefter forsvinder i bil og de sidste 2 fredage er hundene gået helt amok mellem kl 2.00 og 3.00 natten mellem fredag og lørdag hvorefter en bil er kørt i høj fart.

• #13   26. maj 2010 din kærestes ven !>>>> Så synes jeg da du skal samle dine pakkenelliker og rejse til Polen og bo dér, siden du er så gode venner med dem. Jeg er PISSE træt af alle de "danskere" der forsvarer alt det skravl der stjæler arbejdspladser og indbo! Færdig arbejde, og er der mere, kan vi ta den udenfor.

• #14   26. maj 2010 Det var ikke til dig, men til samtlige skallere der naivt bliver ved med at tro at de kan redde verden ved at invitere alt det lort ind i landet. Det svarer sku til at de bukker sig forover for at blive røvpulet af en fandens til østeuropærisk-arbejdsstjælende-narrøvs-indvandrer.

• #15   26. maj 2010 Men det er ok at være racistisk over for polakker end at at være racistisk over de der muhammad-ballademagere? Hmm.

• #16   26. maj 2010 Ha! Nej jeg er sku lige meget racist uanset hudfarve og nationalitet. Det er opførslen det kommer an på. Om det er en sort neger fra Uganda, eller en hvid/grå Sergej fra Letland er for så vidt ligegyldigt.

Kommentér på:
Hold øje med polakker!

Annonce