{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

en tur på skattekontoret {{forumTopicSubject}}

var inde på skattecenteret i høje taastrup idag med min del sol fra 95 ...

ska lige siges på registeringen står der honda civic coupe crx

skulle så have afgift vurderet bilen. ekspedienten kalder mig tilbage og siger hun ikk rigtig kunne finde nogle tilsvarende modeller , så hun har måtte lave et skøn på bilen 33.500 ,- i afgift

min overbevisning siger mig så umiddelbart at det er ALT for meget for en esi med man. tag og ingen form for ekstra udstyr.. så siger til hende det må være en fejl ... efter lidt diskussion går hun så ind og regner på et nyt "TILBUD" og kommer tilbage igen , nu er den faldet med 3000 kr....

men mener stadig det er for meget for den model ,
og finder så ud af hvad hendes begrundelse er for at den er så høj

"det er jo en honda targa" <--- ??? woot ?

så har hun kigget på toldsynspapirene hvor der er krydset targa af som karrosseri ...

prøver pænt at forklare hende det bare er udstyr på bilen og ikk bilens modelnavn....

før jeg for set mig om er der en "Synsmand" indvolveret som også mener jeg er helt forkert på den , men siger så jeg skal køre bilen op, for så kan vi jo se på den ...

kører bilen frem , og efter lidt venten kommer de så ud og kigger, han kigger lidt og siger "jamen du kan få et fradrag på 10.000 og ikk mere sådan en model er så dyr herhjemme og sådan er det bare " ( han mente de gik for 70-80k på markedet) men fik så mit "endelige" resultat ned på 24095,- i afgift,

nu kommer spørgsmålet så bare ...


skal jeg blive ved med at presse dem ned eller er det fair for en esi 95 der har gået 171.000 ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en tur på skattekontoret
Kommentér på:
en tur på skattekontoret

Annonce