{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overførelse af penge?
  • #1   26. maj 2010 jah

• #2   26. maj 2010 Ja da......

• #3   26. maj 2010 okay tak smiley

• #4   26. maj 2010 hvad hade du regnet med ????

• #5   26. maj 2010 Nogen banker vil også gerne have navnet på personen der skal have kronerne

• #6   26. maj 2010 Hvis det er en international overførsel, så skal du have et IBAN-nummer.

• #7   26. maj 2010 Søren M: har aldrig overført penge før så hvor skulle jeg vide det fra ??
    okay smiley

• #8   26. maj 2010 International overførsel kræver SWIFT, IBAN og navn på modtager. Dansk overførsel kræver kun reg.nr. og kontonr.

• #9   26. maj 2010 Bay: Kloge Åge smiley

• #10   26. maj 2010 Nej, "bare" bankmand smiley

• #11   26. maj 2010 brug dog www.privatbetaling.dk istedet for bare at overføre til en eller anden fremmed som kan gøre hvad han/hun vil med dine penge uden at du kan gøre noget.

• #12   26. maj 2010 Jeg ville godt nok ikke acceptere, at en anden skulle "opbevare" mine penge, indtil handlen godkendes af dem. Så måtte køber pænt finde et andet sted at købe sine ting!

• #13   27. maj 2010 BAY
    du burde da som bankmand kunne se der er en fordel i at bruge et system som privatbetaling.dk frem for blot at smide enten penge eller vare efter en komplet fremmed.

hvis du selv overfører penge fra din egen bank konto til en fremmed bank konto og du ikke modtager nogle vare, ja så er dine penge tabt. Det samme gælder hvis du sender en vare til en fremmed og denne ikke betaler som aftalt, så er dine penge 98% sikkert tabt.

Og ja selvfølgelig kan man slæbe gutterne med hen til personen og så prøve at få sine penge/vare men hvis personen bor i den anden ende af landet er det ikke sikkert man gider besværet, og hvis man så dukker op hos personen og det kommer til fysisk vold ja så ender man sq med en voldsdom istedet....

Så derfor er det da en god ide at bruge de systemer man nu engang kan for at sikre sig selv bedst muligt.

• #14   28. maj 2010 Kim B
    Så tror jeg, du misforstår, hvad jeg skriver...

Det er fint nok for <i>køberen</i>. Der kan det jo bare betragtes som en forsikringspræmie, man betaler for at sikre sig, at man får sin vare. Her kræver det så blot, at man kan stole på virksomheden - det har man ingen garanti for.

Jeg skriver, at jeg som <i>sælger</i> aldrig ville acceptere sådan en instans som denne. Slet ikke med de vilkår, de beskriver på hjemmesiden - og <b>slet</b> ikke, når hjemmesiden er relativt ny samt at den ser utroværdig ud.

• #15   28. maj 2010 http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=19710

her er lidt at læse på.

jeg har aldrig selv brugt siden men kender mange som har og de har ikke haft problemer af nogen art med brugen af den.

men klart hvis jeg skulle handle med en person i den anden ende af landet ville det blive på denne måde eller ved at sælger først sendte varene.

• #16   28. maj 2010 Jeg stoler ikke på sitet.. Det er ikke VISA Verificeret eller noget i den stil.. Det er et hjemmebrygget firma der ikke stiller nogen form for sikkerhed. Kim B, det kunne jo i princippet være dig der stod bag. smiley

• #17   28. maj 2010 ja, det kunne godt være mig der stod bag lige borset fra at manden der har firmaet bor på fyn og jeg i københavn smiley

at de ikke er VISA Verificeret hænger nok sammen med at de ikke modtager kortbetaling.

Dette er citeret fra deres FAQ
    Spørgsmål: Hvorfor kan jeg ikke betale med dankort eller kreditkort?
    Svar: Vi kan ikke tilbyde indbetalinger via kort, da de regler der er for brug af sådanne systemer, umuliggøre at tilbyde vores service. Skulle vi modtage betalinger via kort, vil det betyde at vi skulle efterleve købelovens regler for salg af nye vare over for køber, selv om vi ingen indflydelse har på de vare der handles. Dvs. i praksis, hvis en køber finder er 2 år gammel bærbar computer, og køber den af en anden privat person, skal vi yde 14 dages returret, og 2 års reklamations ret på denne bærbar computer. En sådanne forpligtigelse på en vare vi ikke kender, kan vi naturligvis ikke påtage os.

• #18   28. maj 2010 Hvilket allerede dér lugter lidt af fusk smiley

• #19   28. maj 2010 enhver har ret tilsin egen mening.

• #20   28. maj 2010 Kim B
    Hvorfor kan Trendsales, QXL osv. så tilbyde kortbetaling? Der er noget, der virkeligt stinker af ekskrementer her …

Jeg kunne aldrig drømme om at benytte siden – hverken som køber eller sælger. Jeg kan ud fra dette konkludere, at jeg aldrig kommer til at sælge dig noget. Jeg vil selvsagt intet sende, inden jeg har pengene på min konto – det ville i øvrigt også være komplet tåbeligt andet! smiley

Kommentér på:
overførelse af penge?

Annonce