{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nv autodele
  • #1   30. maj 2010 har ikke haft problemer med dem har da købt en del ting der inde og har mine venner også, de er også gode til vis fx en støddæmper bliver utæt får du en ny

• #2   30. maj 2010 nu er det da længe siden, men aldrig haft eller hørt problemer om det firma smiley

• #3   30. maj 2010 Har også kun posetivt at sige om dem!!!

• #4   30. maj 2010 god service og hurtig levering

• #5   30. maj 2010 Jeg bestilt min gevindundervogn derfra, og der var ingen problemer + de trækker ikke pengene før varene er sendt og du får en mail om at varene er sendt fra deres side af...

kun positive ting at sige herfra... smiley

• #6   30. maj 2010 Peter A lige mine ord !!.. smiley

• #7   30. maj 2010 det lyder om jeg bare skal trykke bestil, og læne mig tilbage i sofaen og vente på varene kommer.
    tak for input indtil videre.

• #8   30. maj 2010 Jeg har heller ikke haft problemer med dem..

• #9   30. maj 2010 heler ingen problemer her

• #10   30. maj 2010 Super service.. Og hurtig levering,´.

• #11   30. maj 2010 konge sted og vis noget går i stykker for man bare noget nyt

• #12   30. maj 2010 så blev der bestilt dele, håber de kommer inden næste weekend, så skal weekenden nemlig gå med at montere gevind, stabilisator stang, kødben, nye tårnlejer, skiver klodser foran og bagi og nogle nye håndbremse kabler.
    puuuhaa blev helt forpustet bare af at skrive det smiley

• #13   30. maj 2010 Handler der ikke så kan ikke udtale mig, men det er også kun fordi priserne er for høje....

• #14   30. maj 2010 heidi M du er sgu super woman efterhånden, du er bedre til alting og ved bedre end alle andre osv. brækker mig sgu snart over alle dine indlæg, men tillykke med at du kan få delene billigere, nu var det jo bare ikke spørgsmålet.

til trådstarter. har også kun hørt godt om dem, har selv lige bestilt forkofanger og motorhjelm der inde fra, det var næsten 50% billigere end så mange andre steder.

sgu lidt en skam jeg ikke havde kontaktet heidi først burde jo have vist at hun kunne gøre det bedre og billigere.

• #15   30. maj 2010 Klaus A

Har du også et mindreværds problem oven i din måde at skrive til andre på...? (tror jeg bestemt)

Det blev spurgt til firmaet, og jeg mener de er for dyre men mange ting... er det nu en viden du ikke havde lyst til at vide....?

• #16   30. maj 2010 ingen grund til at blande klaus ind i det, det var min mening om at alt det du lukker ud herinde i løbet af en dag. og jeg har ingen problemer med at skrive pænt til andre, er bare træt af "blærerøve" som dig, du fører dig frem hver gang du har chancen. hver eneste indlæg jeg har læst hvor du har skreven noget har det enten været temmelig nedværdigende eller så er du bare bedre.
    men hopper fra nu gider ikke sidde og diskutere med gamle damer over nettet

• #17   30. maj 2010 Sorry Klaus A

Johnny, korekt, men det må da være dig den er galt med når de ser indlæg som er nedværdingende, og derfor spørger jo jo netop også om du har et mindreværdsproblem....

At hoppe fra, var noget man gjorde i gamle dage med walkitalkie...

Men hvorfra mener du at jeg er bedrevidende, jeg skrev netop ar jeg ikke kunen udtale mig om forretningens varer eller forretningspolitik, men oplyste at jeg syntes deres priser var for høje...jeg har aldrig påstået i denne tråd at jeg kan få noget billiger ved NV eller andre steder, det er noget jeg ved, og jeg sparer hvor jeg kan... samt leveret gratis ved bla. 1 af mine leverendører, ellers plejer det at koste 10 kr....
    Hvis du påstår jeg skrev andet til at starte med, så må du ha læst forkert...
    Hvad angår de andre indlæg om rabatter så er det en forklaring til hvad tingene koster og hvad de faktisk er værd,,, og nej igen det er ikke noget jeg tror, der er noget jeg ved, men køber der hvor varen er mest fordelsagtig...

Du skrev at du var ved at brække dig over mig, det er hvad du kan tilbyde..

Tror du har et mindreværdsproblem, siden du mener du kan tale sådan uden at komme med noget du evt. ved noget om...

Der da faktisk mange der sender mig private beskeder om råd, netop pga. mine svar i tråde m.m., så det er jo ikke alle der brækker sig over mig,,, men mange tror ligesom dig at kvinder kan man trampe på og behandle som møg,,, men bare ikke ved mig,,,
    Jeg er skam også sådan i det "virkelige" liv, og det kan jo være at det gør nogen bange ligesom du bliver, når du nu heller vil komme med et opstød og bagefter "hoppe af"

Fint for mig.....

• #18   30. maj 2010 har lige købt støddæmpere derinde. Havde dem dagen efter. Så ingen problemer herfra.

• #19   30. maj 2010 har aldrig haft problemer der fra.. har handlet der et par gange efter hånden.. det spiller max..

• #20   30. maj 2010 hehe heidi du er sgu da en rigtig rappenskralde, har som diskuteret med dig før, men demensen har nok meldt sig. du skræmmer mig ikke på nogen måder, syntes bare du til tider kommer med nogle ret sære se mig udbrud. men det må du sgu egentlig selvom.
    hvordan jeg behandler kvinder må du diskutere med min kæreste, jeg vil påstå hun har det som blommen i et æg men kan da lige høre hende når hun kommer hjem. da du jo åbenbart mener noget andet efter at have skreven et par linier med det, mon ikke du skulle have været hjerne vrider istedet, om lidt fortæller du mig vel også om mine barndomsproblemer. ?
    da du nu vil fortsætte til du får din vilje syntes jeg du skal skrive en pb. der er ingen grund til at fylde mandens tråd med alt det her skidt.

• #21   30. maj 2010 johnny.

Nå du er hopet på igen....

Hold dig til emnet, og lad være med at diskutere urelevante ting, i en trår, og dine personlige angreb ødeligger da også ofte tråde...
    Men hvis du mener at jeg skriver som ( her kommer jeg ) så har du da et problem, for skriver kun ud fra mine erfaringer, og skriver tit at folk da har lov at have deres mening, og jeg min, men jeg iretesætter sjældent folk, jeg skriver hvad JEG mener om tingene, og jeg skriver sjældent om noget jeg ikke ved noget om, og er jeg i tvivl så undersøger jeg gerne tingene, mærkeligt at så mange spørger mig privat og skriver tak for hjælpen, når du nu mener noget andet...;-/
    Jeg kan ikke gøre for at du har dine holdninger, men jeg skrive ikke som det første at jeg "brækker" mig over hvad andre skriver, jeg deltager i debatter, hvor du imod tilsviner folk, og igen hvis du mener jeg er nedladende så er der overfor folk som dig der skriver de brækker sig, altså dårlige argumentører med "dumsmarte" bemærkninger.

Måske... måske ikke.....hmmm. Get a Life......

• #22   30. maj 2010 Mega god service... bor selv i samme by som NV autodele så har bare hentet det nede ved firmaet og super service hvis noget ikke virker får man bare nyt smiley

Kommentér på:
nv autodele

Annonce