{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.071 visninger | Oprettet:

kørekort ? virklig så svært ? {{forumTopicSubject}}

hey BG

jeg er ved og tage kørekort smiley
og der er mange der siger at den praktiske del af prøven er vold svær så man bliver jo lidt nervøs smiley
men er den virklig så svær ?
er det ikke bare og slappe af og gører hvad man har lært :D?

Christian K

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørekort ? virklig så svært ?
  • #1   1. jun 2010 den praktiske del er da den nemme efter min mening.
    jeg ville nu mere bekymre mig om den teoretiske del

• #2   1. jun 2010 Det kommer meget andet på tid, sted, sagkyndig og selvfølgelig hvor god du er.. Men ja, kør som til en normal kørertime. Husk at bruge spejlene godt og vende hovedet. Så skal det nok gå smiley

• #3   1. jun 2010 Der bliver meget vægt på at man hele tiden orientere sig, men tag det stille og roligt og kør som til en normal køretime. Jeg synes den teoretiske del var den værste, men nu ikke noget specielt svært efter min mening

• #4   1. jun 2010 i mine øjne var den praktiske ikke synderlig svær, bare kør pænt, se dig for og vær rolig, den teoretiske er osse okay, hvis ellers skærmen kan ses ordenligt....

ps ram ikke kant pæle i en rundkørsel dumper man på,..

og held og lykke når tiden er

• #5   1. jun 2010 Man skal være nervøs ellers går det galt... hehe... Men du skal bare huske at orintere dig og koncentrere dig om vejen og hvad der sker så skal det nok gå:)

• #6   1. jun 2010 synes nu heller ikke det var svært, det eneste der gjorde det svært, var ens forbandede nervøsitet! hehe og gik da både i stå i et lyskryds, kørte for stærkt på motorvejen og var ved at misse en afkørsel vi sku af motorvejen på, og bestod alligevel, så de forventer jo ikke at man er total rutineret, bare man ikke kører total uforsvarligt skal det nok gå

• #7   1. jun 2010 ok føler mig lidt mere rolig nu hvor man hører at et par små fejl ikk tager skadig self også afhænging af den sagkøndige smiley

• #8   1. jun 2010 Christian K

Der er INTET at være nervøs for .. Dem der dumper er oftes dem som er et nervevrag inden prøven både teori og kørsel

Tog selv alm. kort + taxa kort på 1½ mdr. .. Enste tidspunkt jeg havde teori bogen åben på var når vi havde teori time (De 4 timer jeg nu engang havde)
    Kørslen var heler ikke noget at skrive hjem om .. Havde bane + 4 køre timer.. Dejligt afslappende .. Kørelæren fik ordnet en masse telefon samtaler menes jeg kørte

• #10   1. jun 2010 haha ok smiley jeg føler mig faktisk mere sikker nu smiley
    man hører nemlig altid kun om den der går op sindsygt mange gange og bliver ved med og dumpe fx i dag hørte jeg om en der var oppe for 5. og sidste gang for ellers han han ikke råd længere :S

• #11   1. jun 2010 Kender en der virkelig havde styr på bilen men havde for meget selvtillid til kørerprøven og derfor glemte de basale ting som at orintere sig... Så gælder om at finde den gyldne mellem vej...
    Da jeg tog kører kort tog jeg to forsøg til at udføre en baglæns parkering, gik igang og sagde så da jeg ikk ku se det gik, "jeg prøver sku lige igen"
    Og i et lyskryds ku' jeg ikk se en skid for solen og fik at vide at jeg sku ha været lidt mere aggresiv i det lyskryds, men turde ikk da jeg ikk ku se om der kom nogen hvilket han kunne:(
    Men fik overhalet en traktor og fik at vide at jeg jo sagtens ku kører bil, men han sku selvfølgelig fortælle om alle mine fejl først hehe, der blev jeg sku nervøs... hehe:)

• #12   1. jun 2010 Christian K

Hvis det kan berolige dig så tog jeg begge mine køreprøver i første hug uden nogen slinger .. Og taxa prøven er sku ikke helt nem .. Man må køre 110% fejlfrit

• #15   1. jun 2010
    Morten D

Ikke helt sådan jeg fik den efter taxa prøven

Han mente at han jo lige så godt kunne give mig taxa kortet .. kørte jo allerede som en garvet taxa chauffør

Fandt vej uden brug af kort og kørte ihvertfald ikke for langsom

• #16   1. jun 2010 ja det er det alle siger at man først lærer og kører bil når man har fået kørerkortet smiley

• #17   1. jun 2010 Taxa prøven er sådan (eller var dengang jeg tog)

Man starter på politistationen får en adresse som man så skal køre til af korteste vej . Fremme ved den adresse får man så en ny adr. igen .. dette sker 3 - 4 gange ver ghang skal man finde af korteste vej .. Det er tilladt at kikke på kort .. men max 2 gange pr adr.

Udover det så skal man køre flydende og vise man er en rutineret chauffør

Ok nu er jeg måske lidt hellig men de fleste troede faktisk at jeg havde haft pappet i flere år pga den meget afslappede og flydende måde jeg køre bil på

• #18   2. jun 2010 Tror sgu faktisk det er lidt for nemt at få kortet .
    Alt for mange knolde som nok ikke skulle ha haft det, får det

• #19   2. jun 2010 Hvor er de fleste bare for seje herinde... Når statistikken siger at stort set hver anden dumper til køreprøven i Kbh, så må det da være noget om det, når folk siger at det er lidt svært?! I hvertfald ER køreprøven sværere at bestå end teoriprøven!

• #20   2. jun 2010 *350hk Mitsu til salg *

I jydelandet er der nærmere 1 ud af 10 der dumper .. oftes en med blond hår

Er nok fordi at de i jydelandet lære at køre fra de er børn .. bla traktore markrace biler osv

• #22   2. jun 2010 morten har fat i noget smiley
    men jeg bor ikke i jydeland men jeg kører med traktor og kører med markrace biler for bor på en gaard smiley men på markrace lærer man jo ikke og overholdetrafikken smiley

• #23   2. jun 2010 Christian K

Du lære derimod at betjene kobling bremse og gear hvilket mange har problemer med

• #24   2. jun 2010 Erik... I Jydelandet er der nærmere 1 ud af 3, der dumper... Alle hårfarver inkl...

• #26   2. jun 2010 ok det lyder super smiley
    tak for alle svarende og hjælpen smiley

Christian K

Kommentér på:
kørekort ? virklig så svært ?

Annonce