{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Nissan GT-R Beats Veyron!! {{forumTopicSubject}}

The Bugatti Veyron and Nissan GT-R are both mechanical masterpieces respectively. Watch for yourself as the Switzer P800 Nissan GT-R actually out races the world's fastest production car!

http://www.streetfire.net/video/bugatti-veyron-vs-nissan-gtr_2022482.htm

"Nyheds mail modtaget fra Streetfire.net"

Fed video, men er det fup eller fakta, hva siger i ?
1 run ligner GT-R æder Veyron rent og fair.
2 run ligner at Veyron tager den og slipper gassen til sidst.

Husk nu at man ikke behøver at fortælle om hvilken bil man helst vil have :o) det er bare fedt at se at nogle biler kan komme meget tæt på at køre lige op med en Veyron.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan GT-R Beats Veyron!!
  • #1   13. jun 2010 Og her er lidt mere vidz mellem dem.

http://www.streetfire.net/video/bugatti-veyron-vs-nissan-gtrs_2020274.htm

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #2   13. jun 2010 Nu kan vi jo starte med at en veyron ikke er en specielt hurtig bil til race, det eneste den kan er at have en høj topfart

• #3   13. jun 2010 - EMIL G; 0-100 på 2.5 sek? Er det ikk hurtigt eller hvad siger du? Det er da den fødte bil til race?

• #4   13. jun 2010 Som der er en der skriver har den vist kun 500hk i det første race og så de fulde 1000 i det andet?

• #6   13. jun 2010 en veyron er kun bygget til at køre ligeud, jeg tager en gtr til hver er tid

• #7   13. jun 2010 . DakiNe ^ . - 0-100 og topfart er én ting, hvordan den klarer sig på en bane er en anden ting. Veyron er tung i røven, den har firhjulstræk, og den er ikke bygget til at være hurtig på en bane.

• #8   13. jun 2010 fucking ligemeget. Ville ti gange hellere have gt-r'en. ser bedre ud. (bare min mening. like it or not fucker)

• #9   13. jun 2010 Factory times:
    0-100 km/h: 2,5 s
    0-200 km/h: 7,3 s
    0-300 km/h: 16,8 s

Veyron ikke hurtig til Race?

• #10   13. jun 2010 Wtf.. den vej der.... så dan en skal vi også ha her i jylland smiley

men ja nu er den nissan fandme også trimmet hehe smiley

men ku godt forsille mig 4X4 betyder en del der, for på top speed kan veyron nemt tage den.. smiley

• #11   13. jun 2010 mac...

præcis... kunne jeg vælge mellem de to var GT-R mit valg, dog ville jeg hellere have en SLR McLaren smiley eller en RR Phantom Drophead smiley

• #12   13. jun 2010 - Det blev heller ikke sagt den skulle køre på bane, men ja den er bygget til at køre lige ud smiley

• #13   13. jun 2010 Veyron'en er alt for tung til at kører baneløb med den vejer næsten 2 tons. man kan også se da topgear testede den, den er ik så hurtig som man lige tror faktisk

• Tisseman d
    Tisseman d Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 8
    #14   13. jun 2010 Anders: Og en Gayron har ikke 4WD? smiley

• #15   13. jun 2010 At en Veyron ikke duer til Race kan man kun se i sammenhæng med den video som kommentaren skrives under.

Race kan både være drag race eller et track race, men som sagt må man formode man snakker om noget der relatere til videoen når det ikke yderligere er specificeret andet end "race" og hvorfor dog også snakke om noget andet end det man kan relatere til videoen :o)

Og det er noget sluder at den ikke duer til Track race, men det skal jo sammenlignes i dens klasse og her gælder både vægt og effekt og alene vægten går at den ikke tåler sammenligning med eks. en Enzo der er meget lettere og power har meget mindre at sige på en bane end i et drag race, så det giver alt sammen god mening.

og hvorfor ender det ALTID med at folk skal debatere om hvilken bil man helst vil have ???

• #16   13. jun 2010 Tisseman D

mente forskelle på 4x4, måden den putter kræfterne på vejen, det betyder jo en hel del, hvordan det er lavet, osv. smiley

• #17   13. jun 2010 den bugatti tager en r35 til hver en tid.... det er helt sikkert... smiley

desuden så er det nemt at stille en hårdt pumpet bil op mod en standard bil... hvis man så endda tuner en bugatti endnu mere end den er.... ja.... behøver jeg sige mere....

• #18   13. jun 2010 jeg syntes det er meget fedt.

der i det andet link, hvor de kører race, og så lige ham i bugattien vinker farvel. fedt nok smiley

• #20   26. jun 2010 Veyron'en er hurtigere end Enzo'en på Topgears test track.
    Så det med at den overhovedet ikke kan begå sig på en bane, passer jo ikke.

Der er et eller andet helt galt i first run, ellers vil det godt nok være meget mærkeligt at Veyronen er hurtigere i second run, og det er endda med en passager i Veyronen..

Smæk de to biler i hånden på en professionel, så er der ingen tvivl om hvem der vinder.

• #21   26. jun 2010 Veyron'en er hurtigere end Enzo'en på Topgears test track.
    Så det med at den overhovedet ikke kan begå sig på en bane, passer jo ikke.

Der er et eller andet helt galt i first run, gætter på at Bugatti'en ikke få fuld spade. Ellers vil det godt nok være meget mærkeligt at Veyronen er hurtigere i second run, og det er endda med en passager på slæb.

Smæk de to biler i hånden på en professionel, som har styr på responstid, teknik etc. så er der ingen tvivl om hvem der vinder.

• #22   26. jun 2010 - Volkswagen AG

Hey du stammer smiley hehe...

• #23   26. jun 2010 Hvaaa hvaaa mmmeener dddu?

• #24   26. jun 2010 Det er ligesom når de skifter gear i bjeg købing granprix smiley fedeste gearskift ever :o) nøn nøn og så et gear op og plduselig er den mega hurtig i acceleration end i forrige lavere gear :o) haha...

• #25   26. jun 2010 smiley som der er flere der måske har bemærket kører den ikke i fuldt trim i første test med GTR'en. Det vil sige den har ca 500 hk og GTR'en har noget der ligner 780 hk (kan ses på dragtimes hjemmeside). Ingen af bilerne er sløve. Andet løb kan man se den er sat til fuld kraft, men den kan umiddelbart ikke rigtig få greb så han slipper gassen og der går GTR'en forbi med en lille smule som den så mister igen oppe i fart.

• #26   27. jun 2010 Ja det er jo ikke ligefrem tør asfalt der køres på og med de olietønder som Bugattien køre på, så er det svært at få fat og jo flere kræfter jo mere tid og fart skal der til før den kan få helt fat.

Jeg har prøvet det samme med en Mercedes E55 AMG i regnvejr mod min brabus, jeg fik fat et godt stykke tid før ham, fordi han lå bare og kæmpede med sit antispind op til godt 140 Km/t hvor jeg fik bid efter 80 Km/t. da mit antispind så ikke behøvede at hjælpe mere da vejgrebet og kræfterne igen var 100% men da en E55 AMG har en del mere moment og HK end min så skal den kæmpe videre og får derfor ikke vejgreb ordentligt, men efterfølgende kom den selvfølgelig også op på mig igen og forbi. men det viser bare at for mange kræfter faktisk bare spolerer vejgrebet ved lave hastigheder hvor det er svært at få bid.

Jeg ville meget hellere se den dyst med fuld kraft på tør asfalt og begge biler på slicks smiley så tror jeg nok bugatien ville give den røv på den voldsomme måde :o)

• #27   27. jun 2010 sådan en film kommer garanteret smiley men indtil da må vi jo bare vente smiley

vand kan forresten gøre utrolig meget ved vejbaner smiley

• #28   27. jun 2010 Ja vand på kørebanen/regn er din ven i lyskrydset når du køre G112 med kun 90 HK.
    Så kan selv en BMW 540i ikke følge med til de første 100 Km/t. :o)

Kommentér på:
Nissan GT-R Beats Veyron!!

Annonce