{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Patientforsikringen-Værd at kontakte? {{forumTopicSubject}}

Hey boys and girls

Jeg har en skade i ryggen som er blevet forværet pga. forkert lægebehandling dengang, og ved ikke om der er andre der har været ude for det samme og taget kontakt til "Patientforsikringen" - Kan det betale sig at lade dem køre en sag eller er det bedre at gå til privat?

OBS : Dette er en henvisniong til folk som er/har været i samme situation som mig.

//Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Patientforsikringen-Værd at kontakte?
  • #1   17. jun 2010 det er et forsøg værd, der kan ik ske andet end de afviser sagen, og det koster dig ikke noget smiley

• #2   17. jun 2010 Hej Morten

Patientforsikringen har på deres hjemmeside et anmeldelsesskema, der er relativt nemt at udfylde. Der er ingen gebyr for indbringelse af en sag, så hvis du har været ude for en fejlbehandling, som du måske mener bør udløse en erstatning så er der ikke så meget at tabe. Patientforsikringen søger selv sagen oplyst ved at indhente oplysninger fra de involverede læger.

Du skal dog være opmærksom på de forældelsesfrister, der er gældende.

• #3   17. jun 2010 www.fuldvaluta.dk hvis du kører den gennem patient klagenævnet får du sjældent det vilde ud af det....

• #5   17. jun 2010 Okay, takker for svarene - Og ja, har også selv tænkt lidt over det, da jeg ved det er læger og hvis de acceptere sagen, jamen får jeg så den erstatning som jeg faktisk har krav på? Men har ihvertfald sendt udfyldt og sendt det skema ind til dem nu - Så må vi se hvad der kommer ud af det.

• #6   17. jun 2010 Pete

Lad mig sige det sådan - Jeg blev behandlet for en muskelforstrækning, som viste sig 2 år efter på røntgen at være en fraktur på min rygsøjle smiley Så lortet er groet skævt sammen

• #7   17. jun 2010 Hej Morten

Så vil jeg umiddelbart vurdere, at det er ganske rimeligt at indsende en anmeldelse til Patientforsikringen.

Er du opmærksom på forældelsesfristen? Hvis den er i fare for at springe skal du være opmærksom på, at starttidspunktet fastsættes til det tidspunkt, hvor du blev bekendt med skaden... spørg mig hvis du er i tvivl herom.

• #8   17. jun 2010 Jamen den er vist 1 år for gammel hvis det er fra man kendte til hvad skaden rigtig var (2004) - Men hørte først om Patientforsikringen her i 2010.. Ikke ligefrem noget lægerne reklamere med sådan et firma :S

• #9   17. jun 2010 Men har det sådan lidt - Hvis de afviser sagen pga. den er et år for gammel, jamen så må jeg bare gå andetsteds (f.eks fuldvaluta) for at få noget retfærdighed ind i denne sag, for pt. går jeg hjemme og venter på en rygoperation som MÅSKE kan få mig i arbejde igen... Ellers hedder den førtidspension.

Kommentér på:
Patientforsikringen-Værd at kontakte?

Annonce