{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Jonas F
Jonas F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Rød, åben sportsvogn søges til 80 års {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at mine fætre og jeg har en frisk bedstemor som fylder 80 år d. 21. Juli og som naturligvis skal fejres.

Hun har altid talt om hvor meget hun gerne vil ud at køre i en rød, åben sportsvogn, altså som passager, og hver gang hun har set sådan en bil, har hun kigget længe og beundrende på den.

Mine fætre og jeg vil derfor virkelig gerne give hende den oplevelse.

Det er altså den 21. juli hvor vi gerne vil finde en som er villig til at hente vores bedstemor i sommerhuset i Dyngby (syd for Århus, nær Odder) omtrent kl. 11:50 og køre hende rundt i en halv times tid og sætte hende af foran Bondehuset (en restaurant) ved Saxild Strand hvor gæsterne er inviteret til 12:30. Hverken vores bedstemor eller gæsterne vil få noget at vide på forhånd!

Vi er naturligvis villige til at betale for ulejligheden!

Kontakt mig på gerne på Jonas@okia.dk eller min ene fætter Rasmus på tlf. 41.34.17.33. (jeg er pt. bosat i Frankrig, derfor)

Har tidligere skrevet på MG forum og Mustang forum, men der har jeg ikke rigtig fået nogen svar, så nu prøver jeg herinde på bilgalleri.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rød, åben sportsvogn søges til 80 års
Kommentér på:
Rød, åben sportsvogn søges til 80 års

Annonce