{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Fuck hvor går det bare godt #¤%%& {{forumTopicSubject}}

Da min gearkasse dryppede olie inde fra højgearsakselen valgte jeg så at skifte pakningen ( af med gearkasse og på igen)

Men eftersom det ikke hjælp købte jeg mig en brugt gearkasse ( af og på med den nye gearkasse)

Men nu viser det sig så at den gearkasse jeg har købt er defekt, 2 og 4 gear virker ikke, så nu skal gearkassen af igen og på den en ny igen.

Selv om det ikke tager så lang tid at skifte gearkasse på sådan en gammel transporter er det bare rigtig lort.

Er der muligvis nogle som lægger inde med sådan en gearkasse til en t3'er 5 trings ?

Nogle som har prøvet det sammen, eller noget som er være ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck hvor går det bare godt #¤%%&
  • #1   1. jul 2010 Ikke helt lignende, men har prøvet at skulle skifte gearkasse på min gamle ford, og den brugte jeg fik havde intet gevind i sig, så skulle skære nyt gevind til samtlige bolte - Hurra alligevel hehe

• #2   1. jul 2010 Var med et team i forbindelse med 1600 Challenge på Jyllands Ringen.. Der skiftede vi gearkasse 3 gange på den samme Peugeot 106 GTI - på kold asfalt, i et telt der ikke var helt vindtæt.. (Blæsende, og små regnende weekend)

1. gearkasse virkede synchromesherne ikke ordentligt
    2. gearkasse smadrede køren efter 2 omgange
    3. gearkasse virkede kun 2 + 4 gear efter meget få omgange

Det var simpelthen en PIS weekend.. Men utrolig så glad man pludselig bliver for lifte på jobbet efter at have skiftet gearkasse på donkrafte og bukke - uden luft værktøj smiley

• #3   1. jul 2010 Huz...
    Du er da god til at skifte gearkasse..
    Det har jeg da set, mens Jim legede med spild olie smiley

• #4   2. jul 2010 He ¤ Dahl^ ¤ du er sku også stadig et lille barn, du har skam ikke prøvet nok, og nej toyota holder ikke 112 %, ligesom det ikke kun taget 5 minutter at handle i fakta.

Nogle gange går det bare skidt hehe.

Kenneth . Har lige købt ny gearkasse idag, du er skam velkommen til at komme og hjælpe med at løfte den.

Kommentér på:
Fuck hvor går det bare godt #¤%%&

Annonce