{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TØRIS NOGEN DER KAN HJÆLPE..?
  • #1   8. jul 2010 Ring til Nordisk Hydro - google det...

• #2   8. jul 2010 kør ned på den nærmeste havn og spørg om du kan købe noget af dem, med mindre vi snakker større mængder. plejer selv at give en 100,- for en trailer fuld på den lokale havn.

• #3   8. jul 2010 tøris....... 100kr for en trailer er du sikker på det er tøris

• #4   8. jul 2010 ja ja helt sikker. det der man har bajer i når man holder fest...:-) bliver sådan hvidt pulver agtig når det tør.

• #5   8. jul 2010 vis du pytter bajer i tøris kan de ikke drikkes de første timer, det er vist bare alm i du får for 100 kr.

• #6   8. jul 2010 ring til en insimenør smiley

vi har selv i vores sædspand.. og når engang i mellem vi skal bruge noget til fest, får vi bare en sjat af ham smiley

• #7   8. jul 2010 jeg er sikker på det er tøris, det er ihvertfald ikke alm is, de bruger det nede på havnen til fiskene i sådan nogle store kar, det vejer ikke ret meget og det holder meget længe når det smelter kommer der sådan et hvidt pulver agtigt lag på dåserne.

• #8   8. jul 2010 Rune R
    Det stadig almindelig is.
    Det du tænker på er is i flager ikke?. Det kan man nemlig også få, Og har netop den egenskab hvor den efterlader sådan noget pulversmuds på dåserne.
    Søg under skælis.

Det kan jo forfanden ikke være tøris!.
    Tøris er kuldioxid i fast form, og fremstilles ved ekspandering af den flydende CO2. Dette foregår ved at lede det væskeformige kuldioxid ud af en tank med et tryk på 50 bar. Herefter vil væsken krystallisere og kan komprimeres til piller, blokke og andre former. Disse kan tjene flere formål såsom rengøring (tørisblæsning) eller nedkøling af levnedsmidler.
    Ved atmosfærisk tryk har tøris en temperatur på -78,5 °C (eller lavere),

Dine øl vil altså være dybfrossen i over 3 timer.
    Hvordan havde du tænkt dig og drikke det?.

• #9   9. jul 2010 nå jamen så har i nok ret drenge, jeg bøjer mig, plejer bare at bede om tøris nede på havnen og så får jeg det der.

• #10   9. jul 2010 hehe tør is kan fryse en pils på ca 10 sck skete for mig til dhb i år... der havde vi det med det koster kassen tror vi gav 800 for 2 køletasker fyldte men det holdte os hele weekenden smiley

Kommentér på:
TØRIS NOGEN DER KAN HJÆLPE..?

Annonce