{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

God start på et ENDNU bedre liv! {{forumTopicSubject}}

Vi starter med en lille fortælling!

Min bror bor ude på landet, hvor der sjældent kommer biler, generelt stille og roligt! Jeg har tidligere boet ved min bror og der gik jeg ofte en tur på en små 4 km.. Kunne godt tage en små 45-60mins, alt efter hvilket humør jeg var i.. Jeg kan give et eksempel på den tur jeg tog:

Kl 20-22 stykker om aftenen, solnedgang (altså en varm rød himmel), med usyd over markerne og fuglesang overalt. Musik i ørene.. En bil passere hvert 10 minut.. En lige strækning derud af, luk alle andre tanker ude og bare GÅ!.. Det bare fryd!

Jeg har inat sovet hos min bror, fordi vi sad og stenede lidt computer og pils igår aftes.. Da jeg vågnede kl. 6 var jeg 100% klar over hvad jeg skulle.. Jeg skulle satme ud og gå min gamle strækning! Vejret var ikke det flotteste og det havde da regnet, men koldt var det fandme ikke! Jeg tog en jakke på og kom afsted.. Igen fredfyldt med fuglesang og musik! På halvejen begyndte det at regne igen.. Rimelig meget enda.. Men jeg fortryder BESTEMT ikke jeg gik den tur! for som sagt, det var slet ikke koldt, så der var ikke noget ubehageligt ved det, tværtimod!! Og det endte faktisk med at jeg kun var 26mins om det denne gang! smiley

Håber da jeg har gjord et indtryk på jer og kunne da være sejt hvis i selv ville drage ud på en ødet landevej og bare GÅ... smiley Det giver total frihed og du kan være 100% dig selv.. Hvis du har en kæreste kunne det også være utrolig hyggeligt for jer begge! Det har også hjulpet mig til at få en bedre kondition! Hehe, så der er bestemt mange plusser i det, hvis man kan lide frihed, lust og afslapning! smiley

Håber i kunne lide min fortælling smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God start på et ENDNU bedre liv!
Kommentér på:
God start på et ENDNU bedre liv!

Annonce