{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  førtidspension
  • Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #1   28. jul 2010 ska vide om jeg ska nøjes med sænkning og sporing, eller der også skal nye lygter til hehe

• #2   28. jul 2010 Nej det gør man ikke.. Tror heller ik du skal regne med at få det med mindre du står i en helt speciel situation, det bedste er helt klart en §18..

• #3   28. jul 2010 jeg har søgt den i 6 år og har IKKE fået den endnu.. så lad vær og håb for meget.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #4   28. jul 2010 Min mor har sclerose og har ikke kunnet arbejde de sidste 10 år. Det er først for 6 måneder siden hun fik sin tilkendt...

Så lad være med at sætte næsen for højt op.

• #5   28. jul 2010 martin k nemlig min far er både dement og pis og lort og det gik 4 år før han fik den. og som sagt jeg søger den stadig efter 6 år og paragraf 18....

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#7   28. jul 2010 Da min mors langt om længe blev bevilget, gik der 3 dage fra de søgte til den gik igennem.

Men det retter stadig ikke op på de 9 års tovtrækkeri om at få anerkendt sygdommen. Sclerose kan ikke klinisk påvises, da der er oceaner af symptomer og forskellige "udgaver" af sygdommen.
    Så hun har stort set slidt sig op, på diverse flexjobs og jobtræninger.

Hurra for det danske sygesystem.

• #8   28. jul 2010 godt nok nogle unger gutter der vil ha pension??

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #9   28. jul 2010 diagnosen sclerose kan jo netop klinisk bevises via 3 test´s. rygmarvs prøve, mr-scanning,synsnervetest, men fysisk er 2 tilfælde ikke ens. men at der skulle gå 9 år er godt nok noget trist.

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #10   28. jul 2010 jeg ville mene at flexjob er et klart bedre alternativ til pension, der er jo altid noget man kan. om det så bare er et par timer om dagen, efter min mening bliver man mere opgivende og føler sig mere syg, hvis man ikke har noget at stå op til hver dag. men det er jo bare min mening.

• Snoopy

#11   28. jul 2010 alle resourcer er udtømt efter 8 års forsøg, og pensionen før jeg fra septemper, så det behøver i slet ikke tvivle på.

• #12   28. jul 2010 hvilken kommune bor du i??? den må jeg sku til..

• Snoopy

#13   28. jul 2010 Leon

husk lige at blive kørt ned 4 gange, og falde ned fra 3 tage + få knust en tommeltot.

det er bare lige de simple ting at skrive, listen er møøøj længere.

har sku forsøgt at starte på div arbejde de siste 8 år, så det er nu ik fordi der ikke er prøvet noget smiley

samme med flexjob osv.

så i kan pive lige så tosset i vil smiley
    vil alle dage bytte mine skader for at fortsætte som tømrer eller taxa chauffør.

• #14   28. jul 2010 det var nu heller ik et hets mod dig bare nyskærrig for kan du få det i din kommune må jeg der til så kan jeg satme os smiler..

• Snoopy

#15   28. jul 2010 Kerteminde kommune.:)

men med mine læge papire jeg fik for 4 mdr siden, er det ret lige gyldigt hvilken kommunen det er smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#16   28. jul 2010 @ martin c

Ja et flexjob er da klart at foretrække. Men det sled hende endnu mere op. Først var det 4 timer om dagen, tilsidst var det kun 2 timer på arbejde og så var hun bombet resten af dagen.
    Så er det sgu gået for vidt...

• #17   28. jul 2010 Snoopy & Szkobel D: Der er da vidst ingen grund til at du spiller lotto.., men må man spørge hvordan det kan lykkedes dig at blive kørt ned 4 gange, og falde ned fra tage 3 gange?, så kan der vel næppe længere være tale om at være uheldig.

• Snoopy

#18   28. jul 2010 Anders

mjoo ser du, mig på scooter og så en billist der havde travlt med morgenkaffe

en som kørte over en cykelsti uden at se sig for

to biler som kørte så tæt mellem lige ud og sinvgbane, at de pludselig drejede sammen og låste styret på¨scooteren, fløj 6m hehe

og så en stjålen bil der kom i modsat retning med 120, som drejede over vejen uden at blinke.
    snoopy kom fra den anden side på sin 70ccm roadracer og kl var 2 om natten. så det sagde BANG

arbejds skader, tja en våd knæpude = glide ned og når så slilladset ikke havde højt nok røkværk smiley
    et halvtag der SKULLE presinning på fordi der faldte islag, prøv lige at gå ned af den når man har sat toppen fast smiley
    3 gang faldt jeg ca 3m og landede på en frossen grusbunke, det blæste sku pludselig op, og så er 75kg ik sjovt når man går med gips smiley

og så en tommeltot knust under et bundt tagsten, gled på lægten da jeg sku smide dem på taget, de vendte lige i luften og tog begge hænder.
    var lidt en prøvelse at kravle ned fra taget uden hænder

• Snoopy

#19   28. jul 2010 og jeg spiller ALDRIG lotto oddset eller andet der kræver bare en smule held smiley

• #20   28. jul 2010 Dine færdselsuheld lyder som regulære uheld, men dine arbejdsulykker lyder da i mine øjne noget selvforskyldte, er selv håndværker, og temmeligt obs på sikkerheden. Men sket er selvfølgeligt sket, men held og lykke med din pension fremover:)

Kommentér på:
førtidspension

Annonce