695 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "MSN ???"
Msn
Ved ikke hvad der skete, men det lukket ned da jeg var ved at skrive et nummer ned, jeg havde modtaget. Jeg kan ikke bede om det igen, da personen er offline. Kan man se sin samtale et sted?
Ved ikke hvad der skete, men det lukket ned da jeg var ved at skrive et nummer ned, jeg havde modtaget. Jeg kan ikke bede om det igen, da personen er offline. Kan man se sin samtale et sted?
Skrevet af: K9 - 11. nov 2010
MSN?
Hvor kan jeg hente den næst sidste nye MSN Messenger? Syntes det nye Live Essentials er total latterlig. Nogle der ved hvor den findes? :) MEGET gerne på dansk.
Hvor kan jeg hente den næst sidste nye MSN Messenger? Syntes det nye Live Essentials er total latterlig. Nogle der ved hvor den findes? :) MEGET gerne på dansk.
Skrevet af: Ralle | Det handler om moment - 14. okt 2010
MSN?
Loggede på min msn, hvor efter alle mine kontakter personer slettede af sig selv. Nogen der ved hvorfor den lige gjorde det? :S
Loggede på min msn, hvor efter alle mine kontakter personer slettede af sig selv. Nogen der ved hvorfor den lige gjorde det? :S
Skrevet af: Jonas P - 27. apr 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 124
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
så bliver MSN jaloux og nægter at lade dig bruge sig igen.
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 9 Emner: 133 Svar: 1.353
hvorfor er du HA'er ??
sep 2007
Følger: 64 Følgere: 63 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 702
MSN ???