{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transport fra Antalya til Alanya
  • #1   9. aug 2010 Der går busser fra lufthavnen.

• #2   9. aug 2010 jeg mener det er 90 euro det koster med taxa

vi kontaktede et firma i alanya og de ville hente os ved vores ankomst, og køre os tilbage til lufthavnen igen når vi skulle hjem.. for 150 euro..

men vi snakkede med flere dernede, og det er faktisk muligt at bilve hentet og kørt tilbage for 100 euro..

• #3   9. aug 2010 MB - Taak ! smiley

Kong Gulerod - Ja okay .. det er faktisk rimelig okay .. Men i forhold til bussen er det rimeligt dyrt .. Derfor vil jeg høre, om der går en bus direkte derfra, eller om vi skal alle mulig steder for at finde det..

• #4   9. aug 2010 prøv og tage til busterminalen i antalya.
    Der kan du tage et bus til alanya for 10tl (omkring 40kr)

• #5   9. aug 2010 fordelen er at det tager kun den halve tid i taxa/bil...
    det er sku længe at sidde 2 timer eller mere i en bus, ved siden af en tyksak der lugter... så er det langt federe at køre bil/taxa, man kan stoppe når man vil, ryge hvis man vil..

jeg har taget turen først i bus.. og året efter i bil.. og det er klart bedre i bil..

• #6   9. aug 2010 Kong Gulerod . - er det en du har lejet derned?

• #7   9. aug 2010 Der går masser af busser fra lufthavnen, vil du i bil kan du som nævnt tage taxaer, men i kunne jo også leje en bil. Den står klar til jer i lufthavnen, og skal bare afleveres i Alanya. Og der er masser i kan køre rundt og se... Tag endelig en tur op i taurusbjergene og nyd udsigten ud over Alanya...

• #8   9. aug 2010 * Multikunstneren * .. Hvad ligger prisen i for en lejet bil ? Ved du noget om det? Bare ca..

• #9   9. aug 2010 Skal også afsted med damen på torsdag i næste uge til Alanya. Vi har bestilt bus gennem rejseselskabet, tror det kostede 150kr tur/retur. Så hvis i har den mulighed så er den da bestemt billigst og nemmest.

• #10   9. aug 2010 Master>> nej vi havde bare bestilt igennem der hvor vi har købt lejligheden dernede..
    jeg ved ikke om de vil køre folk som ikke har købt hos dem.. men der er mange firmaer som kører transfer dernede

prøv at kik inde på deres hjemmeside
    http://www.letsgototurkey.com/

• #11   9. aug 2010 billeje koster 25-45 euro om dagen... jo flere dage du lejer, jo mindre koster det pr dag..

husk de skal ha pas før du kan få bilen med..

• #13   9. aug 2010 Det kan vist ikke betale sig med en lejet bil, da vi vil bruge det meste af tiden på stranden, poolen og ved barene .. hehe..
    .. Men tak for svarene . Så kan vi lige overveje om det blir bus eller taxi når vi er på vej derned..

• #14   9. aug 2010 Du kan tage bussen fra Otogar - som er Antalyas busterminal. Herfra kører bussen til Alanyas busterminal og det er ret tæt på centrum. Derfra er taxa et fint alternativt til at komme videre til sit hotel. Og priserne er til at overkomme, det koster mellem 20-40 lira. 90-140kr. Og det tager ca 1 time til 1½, kommer an på hvor mange steder bussen stopper.

• #15   9. aug 2010 Dim cave er drypstenshulen, der er så Dimcay som er en flod af koldt smeltevand - og jeg mener VIRKELIGT koldt, det er fantastisk en dag i Alanya i august hvor der er temmelig varmt...

• #16   9. aug 2010 MSH Morten, mener du dim cayi? Ja det er et lækkert sted.

Jeg vil også gerne anbefale Manavgat Vandfaldet. Det er 80 km fra Alanya, men jeg lover dig for, det er noget af det smukkeste du kan se smiley

• #17   9. aug 2010 Du kan jo nøjes med at leje en bil for en dag, det har vi tit gjort.. Den har stået klar i lufthavnen, og så har vi kørt til vores hus/lejlighed hvor den bliver afhentet.

Så bestiller du bare en bil til hjemrejsen, og den bliver naturligvis leveret til dit hotel.
    Det kan holdes for ca. 100kr pr. person hver vej fordelt på 4 rejsende.

Men for fanden, bare tag en bus fra lufthavnen, så galt er det ikke.. halvanden til to timer så er i der...

• #18   9. aug 2010 Jeg kan blandt andet anbefale havnerestauranten "La Luna" hvis i vil have noget godt at spise...

Men maden er god stort set alle steder...

• #19   9. aug 2010 Du kan helt sikekrt leje en mini bus til alanya. koster sku ikke særligt meget. og så kommer du også betydeligt hurtigere derned. det er ikke altid ligesjovt at køre i normal stor bus 3-4 timer efter at have fløjet 3-4 timer smiley

• #20   9. aug 2010 Bjergene er et must . desværre har de fyldt hele dimcay dalen og med vand. da de byggede dæmning. men meget af den smukke natur er et must at se ! På en god dag ser man skypumper ud over bugten fra bejrgene . har oplevet det i en lejet gul ombygget Buggy bobbel uden tag^^

Kommentér på:
Transport fra Antalya til Alanya

Annonce