{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Kærlighed gør ondt! {{forumTopicSubject}}

måske er jeg tudefjæs men jeg vil bare ud med det.. Min kæreste som vi har boet sammen i to år gik fra mig i sidste uge.. Jeg troede ik at jeg vil bryde sammen totalt. Det gør bare virkelig ondt. Jeg ved at det går bedre med tiden og jeg har prøvet det før. Men de andre kæreste jeg har haft de var bare sådan kæreste men her BOR vi sammen i 2 år. Vi plejer at se hianden om morgen, spiste sammen om aften,sig gonat til hianden hvor vi plejer at ligge og holder om hianden til vi falder i søvn. Det har nok været min skyld at hun gik. Det forstår jeg godt. Jeg vil bare lige sige nogle ting. Til dem som har dejlig kæreste og holder af hende- ham Så skal i gør det hvad i har tænkt på med det samme i stedfor at vente. altså f.eks hvis nu du vil tage ud og spise med din kæreste men du vil bare vente og vente så til sidst er det for sent. såsom jeg blir straffet nu her. Man ved ik hvad man har før man virkelig mister en.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kærlighed gør ondt!
  • #1   14. nov 2005 KK>> Det er sgu aldrig rart at blive forladt. Men det virker som om du har tænkt det godt igennem og tilmed har overvejet, hvad du selv kunne have gjort anderledes og det er sgu både flot og positivt. Men op med humøret og på'en igen. Rigtigt nok er det først bagefter man bliver klar over hvad man har mistet.

Mvh. Anders

• #2   14. nov 2005 Har stået i samme situation........ så jeg ved hvordan du har det

• #3   14. nov 2005 Føler med dig der.. Har lige en god veninde som har mistet sin kæreste - sønderknust..

Oven på igen mester, det virker uoverskueligt nu - men det kommer!

Best Regards
    Daniel Klitgaard

• #4   14. nov 2005 Nederen der Chef :o(

• Josi T T
    Josi T T Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
    #5   14. nov 2005 man lære af sine fejl som man er har begået, og nu ved du bedre hvad du skal lægge vægt på den næstend kommende kæreste,.. Det vigtigste er, at du ved hvad der kan gøres bedre til næste gang. og at du udvikler dig positivt på den måde..
    det måsjke godt for dig atk omme lidtu d med venner =) nu har du jo masse af tid. nyd det.. og samtidigt forbedre sig selv...
    Det var mine ord.

P.s tak for rådet. =)

• #6   14. nov 2005 Mange tak for jeres svare....!! Det er jeg meget glad for at høre.. Jeg har bare fortrudt det så meget. men tjaa det er vel ik så meget at gøre end at se at komme videre. Det er godt ved det er at hun er der når jeg har brug for hende. Selvfølgelig vil hun ik ses med mig mere da det vil både være hårdt for hende og mig. Men det er stadig godt at vi kan stadig snakke sammen og sådan noget. Måske finder vi sammen igen på et eller andet tidspunkt man ved jo aldrig hvordan det er med skæbne. Men men en ting jeg er meget meget meget bange for er at hvis nu hun får en ny kæreste og så vil han blive Jaluox hvis hun nu snakker med mig så jeg håber virkelig at vi kan fortsætte med at snakke sammen og sådan noget.

• #7   14. nov 2005 og jeg håber virkelig at hun altid huske mig selvom hun har fået en ny fyr og tiden går... jeg vil hverfald aldrig glemme den pige..

Kommentér på:
Kærlighed gør ondt!

Annonce