Kærlighed gør ondt! {{forumTopicSubject}}
måske er jeg tudefjæs men jeg vil bare ud med det.. Min kæreste som vi har boet sammen i to år gik fra mig i sidste uge.. Jeg troede ik at jeg vil bryde sammen totalt. Det gør bare virkelig ondt. Jeg ved at det går bedre med tiden og jeg har prøvet det før. Men de andre kæreste jeg har haft de var bare sådan kæreste men her BOR vi sammen i 2 år. Vi plejer at se hianden om morgen, spiste sammen om aften,sig gonat til hianden hvor vi plejer at ligge og holder om hianden til vi falder i søvn. Det har nok været min skyld at hun gik. Det forstår jeg godt. Jeg vil bare lige sige nogle ting. Til dem som har dejlig kæreste og holder af hende- ham Så skal i gør det hvad i har tænkt på med det samme i stedfor at vente. altså f.eks hvis nu du vil tage ud og spise med din kæreste men du vil bare vente og vente så til sidst er det for sent. såsom jeg blir straffet nu her. Man ved ik hvad man har før man virkelig mister en.
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
Mvh. Anders
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 538
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 61 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.585
Oven på igen mester, det virker uoverskueligt nu - men det kommer!
Best Regards
Daniel Klitgaard
jan 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 34 Svar: 1.312
jul 2004
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
det måsjke godt for dig atk omme lidtu d med venner =) nu har du jo masse af tid. nyd det.. og samtidigt forbedre sig selv...
Det var mine ord.
P.s tak for rådet. =)
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 28 Svar: 121
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 28 Svar: 121
Kærlighed gør ondt!