449 visninger
|
Oprettet:
forebh. sig retten til at afvise bud ? {{forumTopicSubject}}
Det med at folk skriver i deres annoncer, at man forebeholder sig retten til ikke at sælge, hvis prisen ikke er rigtig, det synes jeg at der er mange der er begyndt at skrive, er det en ny tendens ? eller er der kommet en ny køb&salg lov, som jeg ikke har hørt om ?
Fordi efter min mening behøver man jo ikke sælge til en lav bud, hvis man ikke vil.
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 40 Svar: 237
sep 2005
Følger: 53 Følgere: 58 Biler: 23 Emner: 645 Svar: 8.840
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 460 Svar: 4.168
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 57 Svar: 235
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.037
Men folk skriver jo så meget mærkeligt herinde.
apr 2003
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 336 Svar: 1.711
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 713
Ueanset hvad dælen du skriver i en salgs annonce herinde så betyder de nada ligesom de meste af alt andet som bliver skrevet herinde.
Hvis jeg sætter min bil til salg herinde og skriver pris 0 kr. Hvem ringer så lige til en og siger jeg henter din bil nu. Fordi den er jo gratis.
Punkt 1. Manden skal lige hjem til mig og se om han kan få nøglerne fra mig. Tvivler jeg på.
Punkt 2. Hvem herinde vil slæbe en i retten og tror selv de har en holdbar sag ved at sige, jeg så en annonce hvor der stod pris 0 kr. Ergo er den gratis også er det min. en dommer vil da dø af grin.
Punkt 3. Det er ligesom de slutseddler folk skriver når de handler bil herinde. De er ikke det stykke papir værd de er skrevet på. Hvem har nogensinde hørt om en som har slæbt en i retten fordi der stod forkerte oplysninger på det stykke papir ?? ALDRIG.. (og jo nogle kender nok en mosters søsters morfar der engang i 1980`erne gjorde det)
Folk herinde skriver bare alt for meget sludder og vrøvl i deres annoncer.
Det er jo ligesom WEEKENDPRIS denne weekend KUN 45.000 kr.. Ja som om når du ikke kan sælge din bil i weekenden til din egen spot pris. Så kan du nok hellere ikke sælge den på mandag til 50.000 kr.. Folk bruger ikke altid lige hoved
forebh. sig retten til at afvise bud ?