{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Michael G
Michael G
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Skiferie {{forumTopicSubject}}

Hej BG, vil høre om der er nogle af jer som har god erfaring med skiferie, gerne i Norge men Østrig kan også gøre det. Vi er 12 mand som skal afsted og den ældste i flokken er 20 år. Håber i kan anbefale nogle steder eller selvskaber. Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiferie
  • #1   7. sep 2010 Hvad med Sverige???
    Säfsen.....

• #2   7. sep 2010 SKAL det være Norge eller Østrig?

• #3   7. sep 2010 Hafjell. Rigtig godt område, til nybegyndere som øvede.

• #4   7. sep 2010 Glem sverige og norge for guds skyld!! smiley Unge mennesker og generelt de bedste pister og områder er i Østrig eller Italien. var selv i Saalbach sidste år.. Det var nok det bedste sted jeg har været! Gang i den og et rigtig godt område for ski såvel som os snowboardere smiley

• #5   7. sep 2010 Sölten var jeg i februar, godt sted at stå på ski, men vi boede 10 min fra pisten - gider ikke bus.
    Var i Königsleiten sidste år og skal igen til februar - fedt sted efter min mening, boede lige ud til pisterne, det var så fedt.
    Sölten er nok det bedste sted hvis man tænker afterski.

• #6   7. sep 2010 Var forresten også i trysil og hovden - begge norge i marts i år, trysil er klart det bedste af de to, men som der også er skrevet, østrig er bedre end norden...

• #8   7. sep 2010 Kan også varmt anbefale Bad Gastein, hvis i alligevel overvejer Østrig. Der er ikke så mange pister til nybegynderene, men for øvede er det perfekt. Og bylivet er fantastisk, hvis man er til den slags.

• #9   7. sep 2010 Det bliver dyrt at drikke sig fuld i Norge! smiley

Kan også sige god for Bad Gastein. Var der sidste år, lækre pister og godt gang i byen om natten.

• #10   7. sep 2010 Har været på rigtig mange skisports steder i alperne/dolomiterne og lidt i norge.

i skal helt sikkert kigge syd på, hvis i er til fest og farver skal i kigge på saalbach,bad gastein,Ischgl , solden i de byer er der masser af after ski og godt skiløb,

kommer skiløbet i første priotet, kunne Val Thorens,Canazei. Chamonix osv være et godt bud...

men er i en masse der skal af sted for første gang ville jeg værge noget af det i østrig

Kommentér på:
Skiferie

Annonce