{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.414 visninger | Oprettet:

Har du Tietzes Syndrom ? {{forumTopicSubject}}

Har du Tietzes Syndrom, så vil jeg meget gerne høre fra dig !

Fik konstateret dette for 3 uger siden, lagt sygemeldt siden med feber der køre on/off, konstarte og MEGET kraftige smerter ved hjertet og brystkassen og snart tabt 10 kilo..

Andre der har syndromet og hvordan for i jeres hverdag til at køre ?

Det går desværre ikke over igen, men falder i "styrke" så det er til at holde ud, det kommer bare i anfald med en varighed fra 4-5 dage til 6-7 uger.

Til jer der ikke ved hvad det er, så er det når det brusk imellem ens riben som er betændt ( betændelse ) og det er kort lagt så smertefuldt at jeg 4 gange dagligt på 1600mg.

Link:

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=de%7Cda&u=http://www.mymeinung.com/krankheit-tietze-syndrom,7409-3.html

Jeg oppe og spise 20 piller dagligt ( nogen flere gange om dagen ) i forskellige styrker af smertestillende hvor 300mg er den mindste, 1600 er den største, div. piller så jeg ikke kaster min mad op igen, piller til at producere mavesyre mv.

Det er et meget seriøs emne, og vil frygtelig gerne høre fra nogen der har det, har lært at leve med det eller som en af de meget få ikke mærket til det i nogle år.

Grunden til jeg søger her, og på bl.a. baboom er fordi at sidst der blev konstateret samme sygdom i østjylland var i 2006, og personen lider stadig så meget at han cirka 5 måneder årligt går på sygeorlov.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du Tietzes Syndrom ?
Kommentér på:
Har du Tietzes Syndrom ?

Annonce