{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fanden sker der??
  • #1   19. sep 2010 det er fordi BG sutter røv og er fyldt med små politi betjente med små tissemænd, der åbenbart ikke har andet at lave!

  • #2   19. sep 2010 hvis du kun er 17 , kan du ikke have bil

  • #3   19. sep 2010 HA må da have givet dig en ordentlig grund til hvorfor den er blevet slettet?
    Men det lyder da godt nok lidt underligt at man sletter den hvis alle krav er opfyldt.


  • #4   19. sep 2010 Det værste er da i hvert fald hvis de ikke har advaret på forhånd... så mister man de fleste oplysninger om bilen... Det er trist at man kun kan klage til dem man vil klage over...

  • #5   19. sep 2010 hey kan af erfaring sige vær ik for hård ved admin ha så bliver du slettet på børne g mvh

  • #6   19. sep 2010 TOM A

    Hvad er det da for noget fis. Gu kan han da have en bil selvom han kun er 17. Der står ikke nogensteder i BG's regler at man også skal have retten til at føre bilen. Bare bevise det er ens egen.


  • #7   19. sep 2010 Præcis..

    er 17 ja, men det var skam min bil.. den holder og venter på at jeg får pappet her om et par måneder..

    Men det er skide træls at skulle til at oprette hele lortet igen.. havde skrevet så vanvittigt meget om den bil!



  • #8   19. sep 2010 Det værste er bare at de ikke har en "inaktiv" funktion herinde.. Så de kan sætte ens biler/annoncer/whatever på "inaktiv", så man ikke mister hele og halve timers skriveri om diverse ting, fordi de sletter uden at give en advarsel..

    Men velkommen til BØRNEgalleri, og det gælder sq ikke kun admins, men satme også brugerne!

    Fortsat god dag derude! smiley


  • #9   19. sep 2010 Tino B>>
    Da du spurgte Admin'en hvorfor den var blevet slettet, præciserede han så ikke hvilke krav der ikke var opfyldt?


  • #10   19. sep 2010 han sendte bare en besked med at min profil ikke opfyldte BG s krav?

    så har jeg skrevet tilbage hvad han snakker om og hvad for noget det er jeg har gjort??


  • #11   19. sep 2010 Hej Tino,

    Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk.

    På BilGalleri.dk har du mulighed for at oprette din bil med billeder og tekst. Alle billeder skal være dine egne og iøvrigt skal profilen opfylde de krav der er anført i brugerbetingelserne under profiler. Herunder gælder blandt andet at bilen ikke må være solgt ved oprettelsen og ej heller oprettes som en salgsannonce i profilen.

    Samme bil må heller ikke være oprettet mere end en gang, f.eks. for at kunne vise flere billeder. Vi henviser i stedet til at du som noget nyt kan vise flere billeder under menupunktet Fotoalbums. I den forbindelse henviser vi til brugerbetingelserne før du går i gang.

    Ligeledes gør vi opmærksom på at det ikke er tilladt at oprette andet end biler.

    Desværre opfylder din profil ikke alle anførte krav til en profil på BilGalleri.dk og vi har derfor slettet den.

    Du er velkommen til at prøve oprette din bil igen såfremt den opfylder ovenstående krav.

    Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

    Med venlig hilsen
    BilGalleri.dk | Moderator

    Det er hvad han skrev.. men jeg har overholdt alt det som der står i den her besked?

    det fanme da træls at gå i små sko.. eller have en dårlig søndag hva..


  • #12   19. sep 2010 Ja desværre så er det eneste de HA'ere de kan finde ud af er at sende den standard tekst når de sletter noget herinde.
    Det er egentlig lidt sørgeligt at det er sådan, man har jo som bruger ikke nogen mulighed for at vide hvilken del det er de ikke mener man har overholdt. Måske BG skulle ændre reglerne lidt på det punkt når HA'er de sletter herinde. Ihvertfald når det er oprettelser af biler.


  • #13   19. sep 2010 Claus og Pia.

    Nu har det jo intet med sagen at gøre.
    Det har noget med fremgangsmåden som BG de bruger når de sletter brugernes oprettelser herinde.
    Brugerne herinde må da i det mindste have retten til at vide hvilke regler de ikke har overholdt.


  • #14   19. sep 2010 Den ENESTE mulighed en HA har for at slette din bil, er hvis 5 andre brugere har givet den udstemmer - og i så fald gør han bare sit arbejde.
    De fleste 17-årige som opretter en bil, lyver jo om det ved at bruge billeder og info fra en kammerat, så det har den pågældende HA nok også tænkt i den her situation.

    Ude i trafikken er det ikke politiet du skal brokke dig over - det er nemlig ikke dem der laver reglerne, og derfor er det heller ikke HA'eren du skal brokke dig over herinde, men de 5 kegler som havde ondt i røven over din bil og din alder.

    Når du bruger "kontakt" formularen i bunden af siden, er det IKKE en hjælpeadmin som får beskeden men derimod administratoren af siden, som så kan vurdere om sletningen af din bil er ok.

    Mit gæt er at du bare skal ændre din alder og oprette bilen igen - så er der ingen som får ondt i røven over det mere.


  • #15   19. sep 2010 <b> Du må stå som ejer af en bil, men du må ikke stå som forsikringstager, bruger eller betaler, derfor kan man ikke have en bil i eget navn når du er under 18 år, da du jo IKKE er myndig, eller kreditværdig...

    Så når du kun står som ejer på en police (hvis du er under 18), vil du alligevel aldrig blive betragtet som den "reele" ejer hos forsikrings selskaberne, når du ikke er myndig...

    Og kan derfor fortælle at, det kan på INGEN måder kan lade sig gøre at have bil i eget navn når du er under 18....

    Du må stå som ejer af en bil, på forsikrings policen, men du må ikke stå som forsikringstager, bruger eller betaler, derfor kan man ikke have en bil i eget navn når du er under 18 år, da du jo IKKE er myndig, eller kreditværdig...

    Idet du ikke kan stå som ansvarlig for hverken vægt afgift eller forsikring, når du ikke er kredit værdig i banken, lige som du ikke kan eje et dankort eller et mobil abonoment når du er under 18.

    Derfor kan man IKKE have en bil når man er under 18, det er simpelthen ikke muligt inden for dansk lovgivning. </b>


  • #16   19. sep 2010 Og det har jeg fra en forsikringsmand

  • #17   20. sep 2010 Johnny, du er da heldig ? men der for kan man stadig have en bil!

    uanset hvordan du vender og drejer den, så er det ikke forsikringen som styre om at man "ejer" bilen eller ej!

    har man købt bilen med plader eller uden plader så er det stadig personen som har købt bilen som ejer den ..


  • #18   20. sep 2010 Jeg købte også min første bil da jeg var 17..... Den stod i mit navn med forsikring på.... Ansvarsforsikring.

  • #19   20. sep 2010 det er lidt plat man ik kan få af vide hva det er man gør galt når så noget sker. Så er det sgu lidt svært at lave om på.

    Men hvorfor skriver du ik bare en falsk alder så? 18 år færdigt arbejde...


  • #20   20. sep 2010 Bo lige præcis! :S

    så er det jo pludselig mega svært at vide hvordan man kan gøre det om.. Han er 17 år, med en flot bil, men alle de 14,15,16 årige knægte med deres færdige skrotbunker af markracere kan sagtens blive her inde..


  • #21   20. sep 2010 Jeg vil nok også sige, at hvis eneste besked man får er "du har overtrådt reglerne" og der så er 10-15sider med brugerbetingelser. Ja så er det sq lidt fesent fra admins side.

    Det gavner jo ingen at skrive det på den måde. Grunden til at man som admin griber ind, må da være fordi man vil have rettet op på noget der er imod reglerne. Men når man vælger at gribe UDEN at forklare HVOR man har gjort noget forkert, så går det ligsom imod princippet... Eller hvad?


  • #22   10. nov 2010 De er så latterlige de små konger der sidder og sletter profiler.

  • #23   10. nov 2010 Claus D
    nej det er de da ikk, det gør bare hvad de skal..


Kommentér på:
Hvad fanden sker der??

Annonce