{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

tilpasse sæder fra en bil til en anden {{forumTopicSubject}}

Hola Alle

Jeg kører meget i min herlige Ustra, og har derfor gået med tanken om at sætte nogle andre forsæder i.. Dem der sidder i standard er sq noget ringe i længden...

Jeg kunne godt tænke mig nogle store sofa-sæder som i min gamle mazda coupe - men - kan det overhovedet lade sig gøre at tage et sæt sæder fra en helt anden bil og sætte dem i en Ustra som min?

Hvad skal der til?
Er det besværligt?
Er det overhovedet lovligt?

gode forslag modtages smiley

<b> det storbarmede egern har talt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilpasse sæder fra en bil til en anden
  • #1   21. sep 2010 Det der skal passe sammen er jo sædestellet. Dvs, kan du overføre det sædestel der sidder på dine nuværende sæde til de sæder du ønsker mont., så kan det jo lade sig gøre. Alt skal bare være lavet forsvarligt - Hermed sagt at skal der svejses, så skal der svejses ordentligt, det er jo dit helbred i sidste ende. Gå ikke på kompromis, da det er trist at havne i en ulykke, hvor sædet river sig løs.
    Held og lykke.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #2   21. sep 2010 kan du ik skrue dit org stel af selve sædet, og så skrue det nye sæde på det org. skinnesystem ?

sådan gjorde jeg på BF'eren da skinnerne ikke passede på, men skruehullerne gjorde så heldigvis smiley

• #3   21. sep 2010 Snoopy >> Præcis det jeg mente, men det er jo ikke sikkert de passer helt sammen, netop derfor det er vitigt at tingene er monteret godt og solidt, således at der ikke kan ske noget ved påkørsel. Sædeskinne/stel same same smiley

Kommentér på:
tilpasse sæder fra en bil til en anden

Annonce