{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

scary fly oplevelse ? {{forumTopicSubject}}

godaften...

har lige sidder og set noget air crash investigation..
det fik mig til at blive lidt nysgerrig..

ville høre om i nogensinde har været ude for en uhyggelig fly oplevelse, hvor i troede det ville gå galt, eller hvor i bare tænkte FUUCK !!
jeg har dog aldrig prøvet at opleve noget "unormalt" i en flyver..

fortæl fortæl smiley

mvh Søfeldt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scary fly oplevelse ?
  • #1   23. sep 2010 har lige siddet*

• #2   23. sep 2010 har oplevet at en pilot ikke var for heldig med en landing hvor hele bagenden af flyet skravet på hårdt. Det var rimelig fuckt, men det er nok det jeg har prøvet der virket slemt. (:

• #3   23. sep 2010 kenzy.

det er i hverfald nok til at få mig til at pisse i bukserne smiley

• #4   23. sep 2010 Må indrømme at det chokret mig en del. smiley

• #5   23. sep 2010 har mellem landet i på vej hjem fra beijing i stockholm under mega side vind, jeg var 200% sikker på at vi smadrede direkte i jorden, da vi bragede ned ad, ramte vi landingsbanen halv sidelens,så flyet svingede voldsomt frem og tilbage, og ikke mindst i samme sekund kom der en service vogn med glas, racende ned gennem kabinen og smadrede ind i en stol med et kæmpe brag, så folk, som sad foran vognen, skreg helt vildt.... Der var jeg sgu lidt nervøs for at flyve videre.... hader at lande i stærk sidevind, men det her var nok det vildeste jeg har prøvet

• #6   23. sep 2010 niels l.

måtte ha været mega nervepirrende.... men kan vel så regne ud der ikke skete noget smiley men måtte ha været forfærdeligt...

må indrømme jeg ikke er så meget til at flyve... forestiller mig altid det værste smiley

• #7   23. sep 2010 prøvede engang hvor jeg og min far skulle med flyet fra marroko tilbage til danmark blev ramt af en uventet stormvejr som pressede flyet hårdt ned af i godt 15-20 sekunder.....var det bare drættede ned af..... hvor alt lyset begyndte at blinke.

de der vogne i gågangen fjøj bare frem af mod køkknet.... well må indrømme jeg ikke var specielt bange, syntes mere at det var sjovt.... (nok fordi jeg ikke var ret gammel (16-17 år) og ikke viste om det var slemt) smiley og min far sad også bare ved siden af og kiggede på mig mens han sagde Wooooooooooooow xD.... var lidt svært at tage seriøst xD

• #8   23. sep 2010 stavefejl er gratis idag xD..

• #9   23. sep 2010 Ja det var sgu sygt, specielt fordi jeg sad bagerst og så at alle stuadesserne også sad og så voldsomt nervøse ud, de plejer ellers at tage den med ro..... flyver meget med mit arbejde, så lander og letter nok ca 40-50 gange om året, så det rør mig ikke normalt, men der er da episoder som gør at man lige tænker sig lidt om....

• #10   23. sep 2010 søren m.

da rart at høre at der er nogle der tager sådan nogle ting som en oplevelse ! smiley personligt ville jeg nok være den første til at gå i panik hehe

Niels L.

du sagde i mellemlandet i stockholm ?? hvis det var mig der havde oplevet den episode, havde jeg nok ringet efter konen og spurgt om hun havde mulighed for at komme og hente mig derfra i bil smiley
    sku fandme ikke om og flyve i den vind !

• #11   23. sep 2010 Har prøvet på vej hjem fra Tyrkiet et vi skulle igennem et tordenvejr, hvor lynet ramte flyet og jeg nåede at se lynet danse hen over vingen. Lidt ubehageligt fordi det larmede, iltmaskerne hoppede ud af loftet og lyset forsvandt i 5 - 10 sek. men det føltes som mere.

Og da vi landede skrabede halen også imod landingsbanen som beskrevet længere oppe, så ikke den bedste og mest trygge flyvetur... smiley

• #12   23. sep 2010 hah smiley jeg har det seriøst som om jeg gambler med mit liv hver gang jeg sætter mig op i en flyver smiley

og især efter jeres historier, så tror jeg bare jeg bliver på landjorden smiley

• #13   24. sep 2010 gambler mere med dit liv hver gang du sætter dig ind i din bil....

heldigvis meget sjældent der sker flyulykker.. alene i europa er der 25000-30000 flyvninger i døgnet, svare til en start/landing hver 2 sekund døgnet rundt...

de oplevelser der bliver beskrevet i denne tråd er ganske almindelige ting der forkommer hver dag i flytraffiken, intet unormalt i det, flyene er bygget til at kunne tåle den slags påvirkninger,,,

• #15   18. feb 2011 Kan godt være at flyet er det såkaldte sikreste transportmiddel. Dog mener jeg at når det så går galt i en flysituation, så er chancen for at overleve minimal i forhold til en ulykke i bil ? smiley

Kan i følge mig eller?

• #17   10. nov 2012 Morten, hvordan kan et fly være ved at køre af banen i begge sider? Så må den jo have landet på en for lille landingsbane smiley

• #18   10. nov 2012 Jeg så det med WTC i fjernsynet...det er det nærmeste jeg har været en flyver...er ikke glad ved tanken om at flyve...og så har jeg læst alle konspirationsteorierne, så jeg kunne få mig en griner efter nedturen..:-D

Kommentér på:
scary fly oplevelse ?

Annonce