Tuborg fadøl smager af Royal !??! {{forumTopicSubject}}
Hejsa gutter.
Nu må i ikke sidde og grine eller noget, for emnet er faktisk 100% seriøst
Mig og mine brødre var en tur forbi et værtshus i Holbæk, for en uges tid siden... Vi fik serveret noget Tuborg fadøl, som smagte nøjagtig som Royal smager... Jeg fik glasset, og bad så mine brødre om at bekræfte, og jo - det smagte sgu af Royal...
Bestilte så 2 nye tuborg fadøl, for ligesom at bekræfte, og det smagte af det reneste rævepis, ligesom før...
Alle der har drukket øl, kender godt smagen af en tuborg og smagen af en royal, og vi var meget meget sikre i vores sag.
Har i nogensinde oplevet det? Eller hørt om "falske fustager" ??...
Vi var ikke fulde, og vi blev faktisk ganske forargede over det... Spurgte så ind til, om bartenderen ikke selv ville bekræfte, ved at smage, men nejtak, hun mente helt bestemt at det var almindelig tuborg.... Fik faktisk fustage-nummeret, men altså - sagen er jo så godt som umulig... Ikke fordi at jeg vil brokke mig over værtshuset, jeg tænker bare..... Er det muligt med falske fustager??
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.618
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 400
Tror det kan være sådan noget.
apr 2006
Følger: 126 Følgere: 122 Biler: 4 Emner: 56 Svar: 1.309
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.527
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 512
Mig og en kammerat skal i hvert fald lave blind test i aften, lyder lidt mærkeligt..
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
HansPassatTTDIHald
sep 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 224
Derimod en Hancock bajer, eller skal det være rigtig godt, en Hancock Black (;
Og rigtig rigtig godt, tager vi en tjekkisk budweiser, og endelig ikke den engelske, den smager ikke nær så godt (;
sep 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Du kan jo prøve at købe et par fustager fadøl og se om du kan smage forskel på dem
Tuborg fadøl smager af Royal !??!