{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Iphone 3 eller 4??
  • #1   5. okt 2010 vælg en HTC istedet.. de er meget bedre..

  • #2   5. okt 2010 Jeg har Iphone 4, og er rigtig glad for den! Har ikke selv haft den tidligere model. men kan i hvert fald anbefale 4'eren.
    Hvis du har mulighed for det, så tag et kig på den begge to.

    skærmen på Iphone 4 er vild:)

    men held og lykke med det.


  • #3   5. okt 2010 jeg er utrolig glad for min 3gs, jeg hr ikke hört så meget godt om 4

  • #4   5. okt 2010 Har selv en 3'er den er sgu fin nok... smiley har ingen problemer haft...

  • #5   5. okt 2010 3'eren er pænere end 4'eren (synes jeg), men 4'eren er bedre end 3'eren.

    HTC har en lidt irriterende browser, men det lyder heller ikke som om, det kan blive aktuelt, så det kan jo være lige meget.


  • #6   5. okt 2010 har haft begge, og jeg er klart mest glad for min iphone 4

  • #7   5. okt 2010 Så starter religionskrigen igen ...

    Jeg har HTC og er glad for den - men ville hellere have haft en iPhone 4, hvis den kostede det samme. Den er imidlertid ikke 2.000 kr. ekstra værd.


  • #8   5. okt 2010 Har været glad for min 3G'er men ville da aldrig give penge for den når 4'eren er landet.. er fanme glad for min 4'er..

  • #9   5. okt 2010 Har osse iPhone 4. Super lækker mobil. Skide go skærm. Men, hvis du ik går op i alle de nye ting 4'eren har, som f.eks 5mp kamera, 720p video( har aldrig oplevet så go kvalitet på video, på en mobil) gyroskop, større processor osv. så vælg 3'eren og spar de penge. De er jo i bund og grund ens mht til interface. Har selv haft både 3G' eren og 3Gs'eren. Og synes helt klart 4'eren og meget federe, men selvfølgelig kun hvis man går op i detaljerne, ved det den kan mere end de andre.
    Mht til HTC, så kan de mere på mange punkter, men det er måden iPhone gør det på der gør den så speciel.


  • #10   5. okt 2010 "men det er måden iPhone gør det på der gør den så speciel."

    ... og navnet, der gør den <b>dyr</b> smiley


  • #11   5. okt 2010 Jaa sådan en iPhone 4 er nu en fin mobil, men der er ligesom alle Apple's andre produkter overhovedet ikke prisen værd, der er et stykke personlighed man køber sig, fesent efter min mening.

    Har selv en HTC Desire og den syntes jeg personligt er bedre end en iPhone 4, men det er jo en smagssag ligesom så meget andet.

    - Jesper FP - . >> Hvad er det lige HTC har kopieret om jeg må spørge?


  • #12   5. okt 2010 Martin E
    Lad nu være med at bide på hans flame. Det er jo udelukkende for at skabe en meningsløs diskussion smiley


  • #13   5. okt 2010 Bay >> Ja, men ville bare lige ha ham til at påstå at Apple har opfundet alt hvad der er i alle vores andres touch mobiler, men ja du har ret, det er tydeligt en person der har behov for at fremhæve sine egne Apple produkter. Men det er jo meget udbredt inden for Apple tilhængere.

  • #14   5. okt 2010 Bay - tja måske. Men iPhone 4 er ik så meget dyere som en HTC.

    Martin E - Hmm er selv Apple "tilhænger" og ville nu ik påstå at Apple er længere fremme i skoene end de andre producenter, tværtimod. Apple er ik hurtigst fremme med noget nyt i den forstand, tænker her på FaceTime, det jo en gammel funktion. Men de er helt klart de første der har skabt et så unikt produkt, hvor håndteringen af apps osv, ik kan sammenlignes med andre.


  • #15   5. okt 2010 Er er ikke stor forskel i priserne, siger du? Der er forskel på, hvordan folk gør deres penge op, skal jeg love for. Mig bekendt koster en iPhone nasten 50 % mere end en HTC. Det gjorde den i hvert fald, da jeg købte min.

  • #16   5. okt 2010 En ny iPhone 4 uden abonnement koster 4600 kr. Og ja der er nogle steder hvor du kan købe den på afbetaling, hvor du kommer til at betale for både mobilen og abonementet. Det jo os for dumt. Du skal bare købe den det rigtige sted, købte f.eks min i telenord, gav 1099 for telefonen og mindsteprisen i det halve år er det samme som hva den koster oplåst. Så synes nu ik det er så galt igen. Tror ik der et så neget forskel der.

  • #17   5. okt 2010 Bay

    Hvis vi tager 3 som eksempel:

    HTC Desire HD
    Pris 999
    Mindste pris efter 6 måneder : 4.297,-


    iPhone 4 16GB
    Pris: 1.199,-
    Mindste pris efter 6 måneder: 4.992,-

    Altså 695kr dyrer jeg ved ikke om du kan få det til 50% ?


  • #18   5. okt 2010 Ok, så er den kun "kun" 40 % dyrere. Beklager, min fejl...

  • #19   5. okt 2010 iPhone koster 4.600. En Desire koster 3.300. Altså er den 40 % dyrere.

  • #20   5. okt 2010 Tak for alle svarene. Kan se der er delte meninger smiley

    Men tror jeg vil se af imorgen når jeg står med begge to i hånden, men indtil videre holder jeg mig til Iphone 4.



  • #21   5. okt 2010 Bay du er da nød til at sammenligne de nyeste modeller fra begge parter..??

  • #22   5. okt 2010 Nej, for en iPhone 4 svarer til en Desire, både mht. hardware og software. En Desire HD er bare en poppet version med bedre kamera osv.

  • #23   5. okt 2010 Hehe ja okey hvis det gør dig og dine 50% glad.. smiley

  • #24   5. okt 2010 Jeg korrigerede det nu til 40 % med baggrund i reelle facts. Desuden er det alment kendt, at iPhone 4 skulle være Apples modsvar på en Desire - som i øvrigt kan mere eller mindre det samme som en Desire HD, men bare med dårligere kamera og et par småting.

  • #25   5. okt 2010 Jo, men kig nu på mindsteprisen, er der så stor en forskel?



  • #26   5. okt 2010 Har skrevet forkert:


    Desire HD
    Pris 999
    Efter 6 måneder : 4.792

    Desire
    499
    efter 6 måneder: 4.292 ,-


  • #27   5. okt 2010 Ja og det beviser så osse at iPhone 4 er lidt dyere, men slet ik så meget som det blev påstået.

  • #28   5. okt 2010 Kig på mine tal én gang til. Så vil du få svar på dit spørgsmål.

  • #29   5. okt 2010 Syntes klart Iphone 4 er federe end Desire.. Men ja selvfølgelig betaler man også for designet.. Og alle de rygter jeg har hørt om Iphone 4 har jeg ikke oplevet endnu... Syntes tværtimod at Iphone 4 fanger bedre signal end min gamle Iphone 3G...

    Kæresten HAVDE en Desire, men den blev solgt igen, pga den var meget underlig i menu og bruger venlighed.. Men igen, er det jo en smagssag, folk der har været vant til HTC Diamond er det nok en fed telefon...

    Syntes bare generalt Iphone "Fungere" bedre, tager bedre billeder og video, og er nem at betjene, og har et lækkert design, den virker ikke så "Plastik" agtig som HTC's modeller...


  • #30   5. okt 2010 Kenneth
    Jeg er helt enig - selv om jeg har en Desire. Men forskellen er nu ikke så stor.


Kommentér på:
Iphone 3 eller 4??

Annonce