370 visninger
|
Oprettet:
Formula 1 2010 (Spillet) {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der spiller det? Har lige bestilt det til xbox - hvad er folks meninger?
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 26 Biler: 8 Emner: 5 Svar: 336
Efter at jeg læste et hurtigt review online skulle det jo prøves, da der blev brugt store ord som "Meget mere simulater, ingen arcade", men nej - Jeg synes det er virkelig tamt desværre.
Normalt spiller jeg LFS, som helt klar er mit favorit bilspil, da jeg synes man har en klar fornemmelse af bilen via rattet, og har muligheden for at køre til grænsen på den feeling - F1 2010 har IMO intet af dette.
Mit setup er G25 rat og 3 skærme, og de 3 skærme er jeg taknemmelig for, specielt i F1 da ens synsfelt godt nok er hæmmet i stor grad på en skærm, specielt hvis man kører 4:3 opløsning, det gør det meget svært at se og ramme kurver.
En helt anden ting som jeg i hvert fald oplevede, er at hvis man lige tager en curb forkert, giver for meget gas eller andre kørefejl, så bliver man enten overhovedet ikke straffet, eller også bliver man konsekvent, og meget "mekanisk" drejet 1½ omgang rundt, og 1 meter ud fra kørebanen - Det virker meget meget tamt, for det er klart at det giver konsekvenser at køre forkert, men jeg synes oplevelsen af dette er helt i hegnet.
Jeg har givet det en 4-5 timers leg indtil videre, og højest 1½ time i træk, så gik jeg over til LFS og blev glad igen
Men det kan jo være at oplevelsen er bedre på Xbox, jeg har en svær ide om at spillet sikkert er nemmere at køre på tastatur/controller end med rat, sådan prioriteres mange af de spil jo :S
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 1.591
Fatter ikke folk der spiller bilspil med tastatur med mindre det er arkadespil. F.eks. trackmania synes jeg faktisk er ret sjovt med tastatur, men det har egentlig ikke meget med bilspil at gøre i mine øjne. Vi må bare se når det dukker op her en af dagene
nov 2003
Følger: 39 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 765
Ganske ok feel når alt er slået fra, men utrolig langtrukken, og uspetakulært!
Formula 1 2010 (Spillet)