{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.084 visninger | Oprettet:

Vindmølle montør {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet udlært tømrer svend og er nu fyret, da min læretid er ovre og jeg kan ikke finde noget arbejde som tømrer, så jeg har overvejet jobbet som vindmølle montør. Er der en herinde, som har noget kendskab til det og ved hvad det kræver af uddannelse, hvor man bliver det osv.?

Skriv gerne en pb.

På forhånd, tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vindmølle montør
  • #1   15. okt 2010 Hvis du har relevant teknisk baggrund kan du søge jobbet. De sørger gerne for efteruddannelse ved f.eks. vestas og siemens windpower

• #2   15. okt 2010 Jeg ved da at der er en gut herinde.. Men du har ikke overvejet at google det selv?

Du kan jo finde alt på internettet

• #3   15. okt 2010 TheMan: Tjoh, tanken har vel strejfet mig... - Jeg har søgt på google, men derfor ville jeg gerne høre fra en med noget erfaring fra det selv.

Efter hvad jeg har fundet frem til på nettet, så står der bare at man skal have en håndværkeruddannelse, og at man skal på et 12 ugers kursus, men det var mere hvad det kursus indebærer og om jeg overhovedet kan blive det, med min uddannelse.

• #4   15. okt 2010 Det kursus sørger de normalt selv for..

Som mekaniker er det ikke noget problem at blive.. Jeg ved ikke helt med sådan en træmekaniker som dig..

• #5   15. okt 2010 for dit ved komme skal du helts ha arbejdet med det i fx et halv år for du ved lidt omkring hvordan man blander resinet osv og labber en mølle i luften osv osv.. men ikke kun i luften. arbejder selv ved simens wind power

• #6   15. okt 2010 jeg er osse montør ved siemens og det kræver sådan set bare at du ikke er bange fot at lave noget :o) når du starter i siemens får du 4 ugers kursus som lærer dig grundlægende om lidt af det hele

men du skal bare vide det til tider er hårdt at være væk minimum 8 uger ad gangen og du kan ende på en lille mark i indo kina hvor luksus aldrig rigtig er nået til :o)

• #7   15. okt 2010 lytter smiley

• #8   2. sep 2013 Det bedste er at få de Grundlæggende kurser, det gør det hele lidt nemmere.. Tag GWO pakken bestående af Working in heights, L-AUS, First aid, Manual Handling, Fire awareness og feks Siemens lvl 2-3.. Så er man godt udrustet hvertfald, er selv uddannet tømrer, og gik igang med dette 1 år efter jeg var udlært

Kommentér på:
Vindmølle montør

Annonce