{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

Fortæl mig hvor fuld du har været! {{forumTopicSubject}}

Synes da vi skal bruge sådan en herlig Søndag aften på gode fuldemands historier.. Jeg starter:

I går var jeg til personale fest i Herning. Jeg skal kun arbejde i herning i en periode, så syntes det kunne være en god idé at deltage i festen, så jeg kunne lære de andre bedre at kende.. Vi fester igennem og den får ikke for lidt, det er både dans og fælleslege og hele baduljen, de tomme flasker bliver flere og flere og tilsidst vælger vi at tage ibyen..

Efter at have væltet diskoteket, hvor jeg så flot får brækket mig under bordet, er jeg enig med mig selv om at jeg skal finde tilbage til min arbejdsplads, hvor jeg vil sove i bilen. Jeg har i kampens hede mistet min telefon, så jeg kan ikke ringe efter en taxa, så jeg vælger at gå hjem. Trods det at der íkke er mere end 10 minutters gang til der hvor jeg skal sove, tager turen omkring 2 timer. Det er jo ikke nemt at komme nogen steder med en 2 cifret promille i blodet og et par ben jeg tydeligvis har glemt i baren.

Jeg kender ikke Herning og aner egentlig ikke hvor jeg skal gå hen, så jeg vader bare rundt i regnen og bliver mere og mere desorienteret. Jeg vælger desperat at ringe på døre for at nogen kan guide mig på vej. men der er selvfølgelig ingen der gider åbne midt om natten. Jeg trasker videre ud over græsplæner og buske for tilsidst at komme til en hovedvej. Her gør jeg et sidste desperat forsøg for at finde hjem, ved at blaffe. Men ingen vil samle mig op! Til mit held kan jeg nu se at jeg befinder mig et lille stykke fra min arbejdsplads, så jeg for heldigvis styret mig selv i den rigtige retning, og bliver lagt i seng på bagsædet af min bil..

ikke nogen vild historie, men synes alligevel det er imponerende at man kan drikke sig så fuld at man gør sådan nogle tåbelige ting. Hvad har du oplevet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortæl mig hvor fuld du har været!
  • #1   24. okt 2010 Imponerende du kan huske det...

  • #2   24. okt 2010 Jeg var engang så fuld jeg købte en cult shaker :S Fy for satan en nik og jay øl.

  • #3   24. okt 2010 Har prøvet for et par år siden at tage i byen med en stak kammerater i Kalundborg en fredag aften, lørdag morgen kigger jeg mig omkring og opdager at jeg befinder mig alene i Holbæk, har endnu ikk fundet ud af hvordan jeg er endt i holbæk og hvad jeg har lavet der,

  • #4   24. okt 2010 Drak mig engang så fuld at jeg ikke kunne huske min adresse og det var ikke populært i taxaen hjem. Og det endte med at taxachaufføren afleverede mig på politigården så jeg måtte overnatte i detentionen for penge havde jeg åbenbart heller ikke smiley

    Ikke så smart og specielt ikke da det var lille juleaften jeg tog i byen og min mor måtte hente mig på politigården kl 14 juleaftensdag....
    Der var lidt mere stille ved bordet den juleaften end normalt smiley


  • #5   24. okt 2010 Du er først fuld når du desperat forsøger at børste noget væk fra skulderen. Efter 10 minutter finder du ud af, at det er gulvet.

  • #6   24. okt 2010 hehe var engang mega fuld efter vm i fodbold, vågnede op i et hus helt alene vidste ikk hvor jeg var. gik så fra huset gik ca 200 meter hvorefter jeg faldt i en hæk og sov så yderligere nogle timer der. efter en person fik mig op, gik jeg videre kom så hjem til vores opgang nåede op på første sal hvor jeg så faldt i søvn igen. bor på 2 sal hehe.. har også været mega stiv i østerhurup engang på ung camp hvor jeg gik kold i en grøft hvorefter en flok spejdere fulgte mig hjem ;D

  • #7   24. okt 2010 TT --> Jeg fortæller kun hvad jeg kan huske.. Der er sikkert meget mere i den historie

    Benny G --> Jeg kender din type, du tar kun i byen for at slås!


  • #8   24. okt 2010 Tog i byen i Hemsedal sidste vinter og vågnede op dagen efter på et hotel i Oslo ....230km fra Hemsedal

    Hvordan med hvem og hvorfor husker jeg intet om


  • #9   24. okt 2010 delte engang en flaske absinth med en makker -

    vågnede op dagen efter 20km fra hvor jeg tog i byen, sovende på en banegård med et blåt øje, en brækket næse, en halv flaske smirnoff i hånden og ingen mønt til at komme hjem.

    ellers har der været en julefrokost hvor jeg lige kommenterede chefens kones silikonepatter, hvorefter jeg kaldte hende en møgso fordi hun blev mopset, og chefen brummede noget en fyring hvis jeg ikke lukkede røven.

    eller da jeg vågnede med en af mine venners bettesøster i min seng, efter han var gået kold aftenen før, og det sidste han sagde var at jeg skulle passe på at hun ikke fandt en stodder i byen... doh


  • #10   24. okt 2010 Været så stiv at et TDC telt på roskildevej så ud til at være et rigtig fornuftigt sted at sove.

  • #12   24. okt 2010 har også været så stiv, at jeg ville lave toast i en toastmaster, men satte den på komfuret og tændte kogepladerne....

  • #13   24. okt 2010 Nåårh, hvor skal jeg begynde... smiley

  • #14   24. okt 2010 Jeg drog en gang hjem med min egen sko på den ene fod og en eller andens sko på den anden?

  • #15   24. okt 2010 Ad :b

  • #16   24. okt 2010 jeg har en gang været så fuld at jeg brækkede mig ud i et spabad fyldt med damer. var ikke særligt populær

  • #17   24. okt 2010 Jeg er vågnet op omkring kl. 9 søndag morgen på en bænk på den lokale kirkegård smiley

    Da jeg kommer hjem får jeg at vide at jeg er stukket af ud af toiletvinduet og self har haft låst døren...så kunne de andre ikke komme på tønden smiley


  • #18   24. okt 2010 Godt man ikke drikker!

  • #19   24. okt 2010 har været så stiv at jeg besluttede at det var bedre at holde op med at drikke...:-D

    Og jeg har sgu desværre også været så stiv at jeg kom til at købe en cult shaker...wtf...drak ellers kun budweiser...


  • #20   24. okt 2010 Har snavet med Gustav fra dagens mand................ smiley

  • #21   24. okt 2010 har en gang gået hjem fra min daværende kærestes lejlighed ( lidt over 10 km ) efter et skænderi, uden sko i regnvejr en vinter morgen... :s

    Hahaha har også en gang gået rundt i en skov i 3 timer helt alene, uden egenlig at vide hvor jeg var henne af uden pung eller telefon, for efter at endelig have fundet en vej stoppe den første bil der kom kørende ved at stille min midt i det hele og håbe på de stoppede, fik så et lift af dem ind til den nærmeste by hvor jeg tog et tog hjem....

    ( stave og grammatik fejl er 100% gratis )


  • #22   24. okt 2010 Rasmus Botoft. Helt ind i sindet .
    fortæl fortæl


  • #23   24. okt 2010 Tjah.. DHB 2006 tror jeg nok..

    Vi kørte fra nordsjælland fredag morgen, og da vi nåede Roskilde var guldbajerne gået i blodet.. Jeg husker svagt McDonalds i Nyborg lige efter broen (en klassiker!), også kan jeg huske noget car-wash til selve DHB..

    Søndag eftermiddag vågner jeg i et kogende telt, og tænker bare "Hvor hulen er jeg nu?", da dette telt var rødt, og mit eget var blåt.. Jeg lå så åbentbart ved siden af min kammerats storesøster, som havde fået ondt af mig.. Haha smiley

    Hele lørdagen er helt væk, men mine kammerater siger at jeg var med til brænderfest og til hangarparty.. Kan INTET huske udover den car-wash der.. ^^

    Skidegodt DHB, så slet intet ræs... smiley


  • #24   24. okt 2010 Faldte i søvn til en fest i en baghave på græsset og vågnede op i en campingvogn jeg ikke havde set før smiley

    Smadrede en telefonboks i løkken, fordi at politiet ikke ville tage mig seriøs, fordi det vist var noget med hva man skulle gøre når det tordnede... Om det var farligt at gå på vejen eller noget i den stil smiley



  • #25   24. okt 2010 har heldigvis kun prøvet at vågne et fremmed sted en gang uden at kunne huske hvordan jeg er kommet der hen, det var dog på en lille enkelt seng/madress sammen med en kammerat, mens hans veninde og en af hendes veninder sidder og griner af os fordi vi ser så ynkelige ud... :s

  • #26   24. okt 2010 var i byen på falster (nykøbing falster.) boede hos kammerat i 3 månedere hvor vi lå komplet i sprit fordi vi kendte en ejer af diskotek og feste døgnet rundt næsten
    nåår tilbage til historien
    vi havde været i byen i 18 timer og var enige om vi sku hjem og begyndt og sejle ned af gaden for komme hjem og vi mødt et hegn på 25cm og brugt 3 timer på komme over det for komm ind til hans kammerats hus fordi haven døren sto på klem som aftalt og vi sku finde sengen for sove men min kammerat lå der med hans affald fra byen både fransk hotdog og en åben cola og det hele
    vi valgt så gå nede under igen for sove og vågne ved få halv snaver af gamle hund ØØØV


Kommentér på:
Fortæl mig hvor fuld du har været!

Annonce