{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

FUCK GLS {{forumTopicSubject}}

venter en pakke fra en privat person herinde far
den er sendt med GLS og har en seddel fra chafføren
men tror han skriver med hieroglyffer.
ringer så til pakke centralen og den flinke telefon dame kan ikke finde noget på pakke nummer eller adresse. og hun siger så jeg skal kontakte afsender. men han er ikke at kontakte og hvordan kan det bilve hans problem at deres chaffør skriver af røv min hunde hvald har en mere læslig skrift!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCK GLS
  • #1   27. okt 2010 ja men hvorfor kan de ikke finde pakken på min adresse det er da amatør agitigt og hvorfor skal det være mit og afsenders problem og manden ikke kan skrive

• #2   27. okt 2010 Tror du er blevet taget i røven af ham manden her inde:)

• #3   27. okt 2010 Mikkel P:
    Jo, de aflevere en seddel i postkassen om at pakken bla bla bla er forsøgt leveret den og den dato klokken det og det.. Også står der at man skal ringe ind til dem for at få fat på den, stod der på min hvert fald smiley Også leverede de den dagen efter igen smiley

• #4   27. okt 2010 Jo GLS smider en seddel i postkassen hvis de har været der mens du ikke er hjemme.

Har fået masser af sedler igennem tiden,da GLS altid kommer mellem 10-12 hos mig. Og har så enten selv hentet pakkerne hos GLS i Nørresundby eller aftalt at de sætter pakken efter aftale og fuldmagten sidder synligt til dem.

• #5   27. okt 2010 har jo den seddel men pakke nukkeret er ulæseligt

• #6   27. okt 2010 Kontakt afsender, han må også have pakkenummeret.

• #7   27. okt 2010 Mikkel P. Hvis ikk de ligger en seddel i postkassen skal man så bare gætte sig til om de har været der mens man var på job? De gange gls har kommet med pakker til mig har jeg da fået en seddel i postkassen om jeg kan hente pakken på deres central...

• #8   27. okt 2010 Bims

har du læst det færste han svare ikke på mine beskeder hvordan skal han så kontaktes

• #9   27. okt 2010 ja, men hvis han ikke kan komme i kontakt med ham er der vel en grund, og når de intet kan sige om adressen eller noget, kunne jo være du er blevet taget lidt for hårdt i røven.

• #10   27. okt 2010 Rasmus J
    ja ville jeg også mene men har jo en seddel fra GLS hvor der se forsøgt at skrive et pakke nummer så GLS har været ved mig igår mens jeg var på job

• #11   27. okt 2010 så kommer de med den idag.

• #14   27. okt 2010 Hvorfor ikke bare ta ind på centralen med pakkesedlen, aflevere den der og lade dem udlevere din pakke? smiley De kan vel selv læse deres kragetæer?

• #15   27. okt 2010 GLS har ikke styr på noget som helst, så det er ikke usandt.

• #16   27. okt 2010 Rasmus j tak det var det svar jeg manglede

men det kunne hende kosten jo have sagt da jeg ringede
    men kan stadig ikke forstå hvordan det kan blive afsenders problem af gls´s chaffør ikke kan skrive læseligt

• #17   27. okt 2010 Som de andre siger..

Ring eller mød op på GLS centralen.
    De ved hvem der kører hvor og sådan, så kan de ringe til Chaufføren.

Det har jeg da oplevet de gør i kolding hvis der er ged i det?

• #18   27. okt 2010 Mikkel P: GLS har oppet sig en del. Og de har nu også været RET amatør agtige førhen. De var blandt andet mellem de dårligst bedømte på Trustpilot.

Nu anvender vi selv GLS i erhvervsmæssig sammenhæng i vores firma og der kunne vi godt ønske en bedre kundeservice. GLS's telefondamer er ikke særlig hjælpsomme og er til tider ubehøvlede. Vi er blevet henvist til en konkurrent de første 2 gange vi ville oprettes som kunde hos dem.

Så der er altså noget om deres kundeservice der ikke er helt top dollar smiley

• #19   27. okt 2010 grunden til jeg ikke tager der ind er jeg har 70km vejer vej
    og gider ikke køre forgæves de kan jo ikke finde pakken på min adresse heller så pakken existere ikke i den "flinke" telefon dames verden
    og har ringet til dem og snakket pænt og fik kun flabethed og vidersendelse af skyld

• #20   27. okt 2010 det er ingen problem bor på landet
    men hvorfor kunne de ikke have sagt det straks jeg ringede
    at de kommer igen uden jeg skal foretage mig noget

• #21   27. okt 2010 Må desværre tilslutte mig Polodoktoren... Har ofte fået leveret pakker og GLS er de eneste der ikke kan finde ud af at holde en aftale så dem gider jeg ikke have leveret pakker med. Så hellere hente det selv....

• #22   27. okt 2010 jeg skulle engang have et dæk til min mc, som blev sendt med gls. og jeg ventede og ventede, tror der gik 7 8 dage og jeg fik aldrig en seddel, om chaufføren havde været her. så fik jeg fat på det tracking id som pakken havde, og så kunne jeg se at det lå ved gls i nørresundby, så jeg ringede derover, og pakken havde lagt ved dem i flere dage!! da jeg henter pakken står der på den seddel som chaufføren skriver at han kun havde ringet på døren, og så kørt igen. men havde ikk lagt nogen seddel. det syntes jeg sku oz var super ringe!!

• #23   27. okt 2010 frek F - Du staver da ikke for godt selv..

• #24   27. okt 2010 det virker sku fint med gls..

• #25   27. okt 2010 Martin C
    staver godt nej skriver læseligt ja

og hvad har et pakke NUMMER med stavning at gøre
    der er noget der hedder ordblind og der er ok at være bare skriften kan læses

• #26   27. okt 2010 Selvfølgelig. Måske har chaufføren problemer også? Det er måske kun okay for dig, at ha' problemer?

• #28   27. okt 2010 Kicker:

Ja det kan man godt sige.

Er du GLS ansat, siden du sådan forsvarer dem?

Bestilte et sæt vinterhjul hos dækonline og GLS dukkede så op på en helt forkert adresse, hvor de så ikke var hjemme. GLS lagde en seddel.
    Personen i huset ringer så til GLS og siger at han ikke har bestilt noget hos dem og GLS ville få det afklaret. Men fandeme om ikke de så alligevel dagen efter kører derud og sætter hjulene af alligevel.....!! SÅ jeg skulle til nabobyen for at hente dem på den anden mands adresse for egen regning...

Et andet tilfælde at at jeg sendte en NAD forstærker til Sjælland, som var fuldstændig smadret da den blev leveret. Det ville de ikke kendes ved og mente at pakken var leveret hos dem i denne stand... Dum som GLS chaufføren var, havde han ikke lige husket på at pakken var tapet til med deres eget tape.
    Men de kom til at erstatte det hele og fragten, efter en ordentlig omgang tovtrækkeri.

• #29   27. okt 2010 Jeps det var dig.

Jamen jeg har også sendt mange gange med GLS, men i 50% af tilfældene har der været fejl eller skader smiley

Men deres pakkeshop system er ellers godt.

• #30   27. okt 2010 Det er en uge siden sidst smiley

og sagen med forstærkeren er 1½ måned siden.

Kommentér på:
FUCK GLS

Annonce