{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Følger: 2 Emner: 52 Svar: 140

Paypal sikkert? {{forumTopicSubject}}

Står og er ved at købe nogen dele i usa og skal selvfølgelig betale inden han sender det. men hvordan kan jeg stole på han sender det ? jeg kender ingenting om det firma jo.

så der nogen der siger jeg bare skal bruge paypal men hvad hjælper det? er det ikke bare sikker overførsel? eller er det fordi han ikke kan tage pengene før jeg for mine ting? hvordan foregår det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paypal sikkert?
  • Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #1   30. okt 2010 PayPal er lige så sikkert, som er betale med Dankort via PBS.

Får du ikke varen, eller opstår der problemer, kan du oprette en sag hos PayPal, som går i dybden, og hvis det viser sig at du har ret, tilbagebetaler de dig pengene. Så gå du bare i gang, jeg har handlet sindsygt meget på eBay, og jeg nægter at bruge andet end PayPal.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 52 Svar: 140
    #2   30. okt 2010 tak smiley !

• Tommy B

#3   30. okt 2010 I alt, findes der dårlige sider. Jeg har pt. ikke oplevet nogen, og har haft 2 sager, hvor jeg måtte inddrage PayPal - Og de gjorde deres arbejde. Efter 3 arbejdsdage, endte den ene sag med tilbagebetaling, og den sidste, fandt sælgeren "pludselig" ud af, at han da havde glemt at sende varen.

Thomas, hvis det er over eBay, så har eBay netop lavet et tiltag, hvor DE står for hjælpen, hvis der opstår problemer, i modsætning til PayPal gør det. Derved går tingene hurtigere end normalt, iflg. dem selv.

• #4   30. okt 2010 Ja jeg har brugt paypal de sidste 3 år og har kun oplevet at skulle bruge deres hjælp en gang, hvilket resulterede i at sagen var afsluttet mindre end 24 timer efter.

Så jeg kan kun sige god for brugen af det.

HazzarD

• Tommy B

#5   30. okt 2010 Ahva, WaeL? Hvor har du det fra? De 45 dage, er hvor lang tid der må gå, før du skal lave en klage - Ellers nægter de at tage i mod den. Ligesom du har 14 dages fortrydelsesret, sur røv hvis du kommer på dag 15.

Kommentér på:
Paypal sikkert?

Annonce