{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  byggematerialer i tyskland
  • #1   3. nov 2010 det kan ikke svare sig, medmindre du bor 10 km fra den dansk tyske grænse..!!!!

• #2   3. nov 2010 mener at Otto Duborg byggemarked har gratis levering hvis du køber for over 4000 kr. og umildbart tror jeg godt det kan betale sig at bestille derfra. jeg regner da med at undersøge det nærmere når jeg skal lave min gildesal

• #3   3. nov 2010 Arbejder selv på en trælast her i vejle.. og er du sindsyg nogle priser de kan lave dem til hvis de virkelig vil konkurrer med en trælast her i dk.. Men igen på nogen ting kan det svare sig vil jeg bestemt mene..

• #4   3. nov 2010 jeg handler de fleste bygger materialer i Tyskland( bor så kun 10 km fra grænsen)

og jeg kan se at der er stor prisforskel på DK og DE priser.

handle en del i Praktker, og har sparet mange penge den vej

• #5   3. nov 2010 Hvis du begynder at rode lidt i det og finder en fornuftig samarbejdspartner dernede, lidt længere nede end grænsen snakker vi besparelser på omkring 40-45% ved hele fragtbiler..
    Så skal du bygge til, bygge nyt eller lign er der penge at hente..

• #6   3. nov 2010 har selv renoveret hus i århus og stort set udelukkende købt materialer i tyskland.
    Som de andre skriver er det meget forskelligt hvor meget der er at spare. Især VVS artikler rykker helt vildt. Men også alt det andet fås til en meget lavere pris. Så hvis du vil hvad du skal have så ta derned med trailer og varevogn og fyld på. Og er der plads kan man altid tage lidt øl og sodavand med op igen smiley

Kommentér på:
byggematerialer i tyskland

Annonce