356 visninger
|
Oprettet:
Sony Ericsson X10 Mini eller X8 {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have ny mobil... og hos mit selskab er det her nok lige de to mest interessante i mit prisleje..
Hvad ville i vælge?
X8 har større skærm men dårligere kamera...Jeg bruger næsten ikke kameraet så det er ligemeget...
X10 mini har fået android 2.1 opdateringen... Det har X8 ikke endnu.. den har 1.6
Jeg har aldrig haft android mobil før så ved ikke hvad dette indebærer...
Jeg skal bruge telefon til alm sms, opkald og internet...
Så vidt jeg kan se har X8 større opløsning i displayet...(320X480) er det ikke noget med at de fleste app's kører med det?
aug 2007
Følger: 117 Følgere: 105 Biler: 1 Emner: 288 Svar: 1.654
For det andet, synes jeg du skal gå hele vejen og købe Sony Ericsson Xperia X10i. Det er den helt store af "X modelerne". Jeg har haft den siden den udkom, og i den pæriode har jeg næsten glemt hvordan en bærbar virker! Jeg kan alt fra min X10i og den kan mere end min PC. Beskeden her er skrevet fra den! Den har en stor flot 4" skøn HD skærm der viser billeder samt video bedre end de fleste PC'er. Den er ikk så dyr længe så synes du skal overveje den i stedet!
Hilsen Alexander.
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 225 Svar: 1.859
Xperia X10i kommer aldrig på tale... den er alt for stor og klodset, og over 3 gange så dyr som X10 mini og 5 gange så dyr som X8 ved mit selskab...
Jeg skal IKKE skifte selskab!
En mobil er for mig et værktøj... den får tæsk og bliver tabt og bliver brugt! Om et halvt år når jeg igen kan købe en ny billigt, er den FÆRDIG for et godt ord... Så kommer aldrig til at give 2500 som en Xperia X10i koster...
X10 mini koster 800 til mit forbrug og en X8 koster 500 til mit forbrug...
Umiddelbart hælder jeg mest til X8 fordi den har den større skærm.... Og jeg ved godt at android 2.1 opdateringen ikke er kommet endnu, men den skulle være på trapperne
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 262
Husk du kan også få x10mini i hvid hvis det er, men den lille smule den er størere betyder ikk noget, så heler et bedere kamera
Sony Ericsson X10 Mini eller X8