912 visninger
|
Oprettet:
jokes.. kom med dem :) {{forumTopicSubject}}
mangler lidt jokes til bella centeret.. hvor jeg skal ind og hjælpe kammerat med udstille og brug for noget til grine af
min eneste pt
Er det dig der har glemt at slukke min mobil? du skulle fyres !
okt 2006
Følger: 144 Følgere: 143 Emner: 159 Svar: 4.234
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.508
Hun tager kjole på...
aug 2009
Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 127 Svar: 1.148
Nu når vi er ved Lron harald jokes..
Hvad er ligheden mellem en 5 årig pige og en babysæl ?
De bløder begge når de får kølle.
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 23 Svar: 324
Bartenderen spørger ham - spiller du kort?
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 503 Svar: 4.480
Ingenting! Det skulle ikke være nødvendigt og sige tingene 2 gange!
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 95 Biler: 9 Emner: 115 Svar: 1.101
Neej, en svingerklub....
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 4 Emner: 63 Svar: 360
Det var fornuftigt min dreng. Du har heller ikke noget at bruge et par trusser til !!
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 93
sep 2006
Følger: 71 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 45 Svar: 374
Manden vendte sent fredag aften hjem efter en uge
på kursus i Jylland. Så nu skulle der tages revanche i
soveværelset. Efter en halv time hamrer naboen imidlertid på væggen og råber:- "Kan vi ikke engang få lidt ro i weekenden? Nu har I sku larmet hele ugen..."
En blondine ringer til politiet for at rapportere at der har været indbrud i hendes bil. Hun er helt hysterisk da hun forklarer situationen til vagthavende. Blondinen: "De har stjålet instrumentbrædtet, rattet, bremsepedalen ja selv speederen", råber hun.
Vagthavende: "Bevar nu roen, lille frøken. Der kommer en patruljevogn lige om lidt."
Før politiet når frem til gerningstedet, ringes vagthavende op af blondinen igen. "Falsk alarm, jeg var kommet til at sætte mig ind på bagsædet."
Lille Lise er alene i biografen, pludselig begyndte en voksen mand ved siden af hende at pille tøjet af hende..Men lille Lise griner da bare, hun ved da godt at den store mand ikke kan passe hendes tøj!!!
Borgmesteren havde været gift i 50 år og nu ville han vide, hvor mange gange konen havde været ham utro igennem alle de år. - "3 gange. Første gang da du blev fyret, så måtte jeg dyrke sex med din chef." sagde konen- "Ja det er i orden, jeg fik jo mit job tilbage" svarede manden. - "Anden gang var da du blev dødssyg, ...så måtte jeg på overlægen." fortalte hun videre- "Det er i orden, han reddede jo mit liv" sagde manden. - "Hvad så med 3. gang?"- "Det var da, du manglede 300 stemmer i at blive borgmester!"
Børnehaven var på rundvisning i Glyptoteket og så på gamle statuer, som jo ofte mangler hoved, arme, ben eller det, der er værre.
Efter en stund spørger en af drengene: Hvor er alle tissemændene henne? Hertil udbryder en lille pige: Det ve' jeg godt! Min mor har nogle af dem hjemme i natbordsskuffen.
Jens ogskyde og
står længe og tripper og sigter. "Så skynd dig dog mand..." siger
Jens "Ja, Ja...men min kone står oppe i klubhuset og kigger på, og jeg vil så gerne lave det perfekte skud!"
"Glem det!" siger Jens..."Du kan umuligt ramme hende på denne afstand!"
Jeg var på hospitalet tidligere, hvor jeg åbnede døren ind til en stue, så en mand der sad og gokkede den af, så sagde jeg til sygeplejersken "hvad fanden laver han?" jamen det var en sygdom, det gjorde han 20 - 25 gange om dagen.
Vi går videre til en anden stue, og ser det samme, bare at der er en sygeplejerske der si...dder og giver denne her mand et blowjob, hvorpå jeg spørger "hvad i himlens navn sker der så her?!", hvorpå sygeplejersken svarer "nååe, jamen han har samme lidelse, han er bare medlem af Danmark.
Lille Per finder sin mor og far i soveværelset, igang med den helt store tur. De kigger på ham og fortsætter. Da de er færdige spørger Per om han også må være med. Ja, siger faderen, og så hopper Per op på ryggen af sin far, som stadig ligger ovenpå mor. Kort tid efter begynder moderen at stønne og vride sig på lage...net... hvorefter Per siger HOLD FAST FAR !! Det er her postbudet og jeg plejer at falde af...
Bent ville gerne have sex med den sexede blondine på hans arbejde, men hun havde desværre allerede en kæreste.
"jeg giver dig 1000 kr, hvis bare jeg får lov at have sex med dig. Men hun sagde "nej".
Han prøvede igen, "jeg er hurtig, jeg smider pengene på gulvet, du bukker dig ned, og jeg er færdig når du har samlet dem ...op".
Hun ringede til kæresten og fortalte ham hele historien.
Kæresten sagde, "bed ham om 2000 kr, og saml den så hurtigt op at han end ikke når at komme ud af sine bukser".
Hun gjorde som kæresten havde foreslået, og Bent accepterede tilbudet med de 2000 kr. Efter 45 minutter ringede kæresten til hende og spurgte om det gik som planlagt?
Hun svarer: ... "Nej ikke helt, vi er først lige blevet færdige !! Han havde kun mønter".
To små drenge står og tisser bag en busk.
-Bare min tissemand var lige så stor som min fars. Han bruger alle fem fingre til at holde den, siger den ene.
-Jamen du bruger da også alle fem fingre, siger den anden.
-Ja tak, men jeg tisser også på de fire af dem.
To fyre arbejder på patologisk Institut. Den ene siger til den anden, "Du skulle have set den kvinde de bragte ind i sidste uge. Hun havde ligget i vandet i 3 uger. Hendes klitoris var ligesom en sylteaugurk!" Den anden fyr, letter tvivlende: " altså stor og grøn?" - "Nej for fa'en!! Men, sådan sur i smagen !!"
To fiskere sad og fiskede ved saltum sø. Pludselig kom en windsurfer drønende forbi, lavede en kolbøtte og faldt i vandet. Da han ikke kom op igen sejlede de to fiskere hen efter ham. De smed nettet i og fiskede ham op. Han var fuldstændig livløs, så den ene startede mund til mund metoden. Fy for den lede, han har dårl...ig ånde. Det er sgu da også den forkerte mand vi har fat i, sagde den anden, ham her har skøjter på!
En bondemand har været ude og høste sædekorn og skal til at fylde det i sin silo. Han klatrer op får at se om kornet kommer rigtigt ind i siloen. Men silo-lemmen falder ned over hans knæ.
Senere på Sygehuset:
Bondemanden har fået sit knæ undersøgt og skal nu til at sove, men han får ikke lukket et øje. Hver time kommer e...n sygeplejerske ind og læser lægejournalen for enden af sengen, hvorefter hun løfter dynen og kikker ind imellem hans ben. Da lægen kommer ind på stuen næste morgen, spørger manden om han ikke gider at læse journalen højt for ham. For han kan ikke forstå hvorfor at sygeplejerskerne hele tiden skulle løfte hans dyne.
- Det kan jeg da godt, svarede lægen og begynder at læse op:
- Under sædudtømning, faldt lem ned, og smadrede knæ.
sep 2006
Følger: 71 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 45 Svar: 374
Achmed kommer op til lægen, og siger: doktor jeg vil gerne kastereres. Nå da siger lægen, er du nu sikker på det, det er jo et rimeligt alvorligt indgreb? Ja Ja siger Achmed, jeg skal kastereres. Lægen finder sine instrumenter frem og af ryger juvelerne. Da Achmed er på vej ned af trappen fra lægen, møder han en af sin...e venner, og siger nå skal du også til lægen idag? Ja, ja siger vennen jeg skal op og vaccineres, hvorefter Achmed udbryder: Ahh pis det var sådan det hed.
Den kvindelige dværg kommer op til lægen og til ham siger hun "Jeg forstår ikke doktor, hver gang det regner så klør det helt vildt i skridtet..." Lægen undrer sig og beder hende komme igen næste gang det regner... næste gang det så regnede kom dværgen op til lægen igen og siger "nu klør det helt vildt nede i skridtet doktor..." lægen beder hende lægge sig op på briksen og tager sin skalpel og begynder at skære... Efter et par minutter siger han så "så prøv at rejs dig og se om det ikke hjalp..." "jo minsandten om det ikke gjorde... hvad gjorde du doktor..." " jeg skar bare 5 centimeter af dine gummistøvler"
En ung fyr gik til lægen, og klagede over for tidlig sædafgang. Lægens råd: Når du nærmer dig udløsning, så prøv at skræmme dig selv........Fyren købte en startpistol, Kom hjem og gik igang i en 69èr med konen. Da udløsningen nærmede sig, fyrede han pistolen af...Næste dag gik han til lægen. Hvordan gik det så spurgte lægen? Af helvede til... Konen bed 5cm af min pik, sked mig i fjæset, og naboen kom ud af klædeskabet med hænderne i vejret
En kvinde møder en mand og tager med ham hjem. Hans soveværelse er fyldt med hundredvis af bamser delt op i størrelser på hver sin hylde. Hun vælger ikke at kommentere dette, men er rørt over hans ømhed. Efter at de har været i seng sammen, spørger hun hvordan det var...? - Manden svarer: Du kan tage en bamse fra nederste hylde...!!
Den hvide missionær i Afrika blev kaldt til høvdingen, som var rasende: Min søster har lige født en hvid baby. Du er den eneste hvide mand her, så du må dø for din ugerning. Jamen, høvding, sagde missionæren nervøst, den slags kan jo ske. Se nu f.eks. de får derhenne. Kan du se det sorte får det er det eneste i hele flokken! Okay, svarede høvdingen, hvis du ikke siger noget, gør jeg heller ikke ...
To voksne damer bliver enige om at gå en tur på nudiststrand.
På stranden klæder de sig af og den ene siger: jeg har barberet mig forneden for at være mere sexet... Den anden svare: træk brysterne lidt til side, så kan
man bedre se det
Manden og konen ligger på sengen efter en ægteskablig akt. "Blev du færdig" spurgte manden. "Næ" svarede konen. Manden tændte en smøg, tog et ordentlig hiv og svarede så "Så er det fandme din egen skyld. Vi startede sgu samtidig"
En frustreret kvinde køber et par bundløse trusser for at sætte lidt gang i sit ægteskabs døde sexliv. Hun tager dem på sammen med en meget kort nederdel og sætter sig i sofaen. Da manden får øje på hende, flytter hun benene et øjeblik, så de bliver let spredte... Hendes mand spørger: "har du bundløse trusser på"?, "JAAAH, svarer hun med et listigt smil" "Gudskelov... siger manden. Jeg troede du sad på katten"...
jokes.. kom med dem :)