{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Erfaring med komplett.dk {{forumTopicSubject}}

Hey bg

Er der nogen af jer, som har erfaring med at få pengene tilbage hos komplett.dk?

Jeg har købt mig et sæt Logitech Z5500 hos dem for 1½ uge siden, som har været leveret tilbage til dem, pga fejl.. men nu har jeg set dem i elgiganten, til samme pris, som jeg selv har givet, og gider derfor ikke at vente på at de finder en fejl, og får bestilt et nyt sæt hjem..

Så burde der være nogen problemer med det, når det er under 14 dage siden, jeg modtog dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med komplett.dk
  • #1   14. nov 2010 Nej bår det er under 14 dage så kan du jo altid levere dem tilbage smiley

• #2   14. nov 2010 Må ringe til dem i morgen så..

Det er lidt nederen at have glædet sig til at prøve dem, og så skal de sendes tilbage.. smiley

• #3   14. nov 2010 Har aldrig haft problemer med dem, så burde da gå ganske smertefrit

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #4   14. nov 2010 teoretisk, må de godt afvise dit ønske om at bruge de 14 dages returret, når varen er indsendt til RMA, men de fleste butikker godtager dog at benytte de 14 dages returret. dog skal du være opmærksom på at de så er berettiget til at tilbageholde penge for forsendelsen du lavede til en RMA sag, da al forsendelse betales af forbrugeren ved fortrydelsesret.

• #5   14. nov 2010 Altså ham jeg afleverede den til, sagde, at hvis de fandt fejlen på dem, ville jeg få et sæt nye, eller pengene tilbage.. og fandt de ikk fejlen, ku jeg vælge at aflevere den, og få pengene tilbage.. smiley

Så når de i forvejen har varen, kan jeg ikk se, at jeg skal betale for forsendelsen?

Kommentér på:
Erfaring med komplett.dk

Annonce