776 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hver er det"
hver er det på dansk ?
Hejsa allesammen Har forsøgt lidt på google men kan ikke lige finde ud af det.. Når de snakker autolak.. så regner de i Quint, Oz og Gallon's Men hvad svare det til i de forhold vi kender ? ...
Hejsa allesammen Har forsøgt lidt på google men kan ikke lige finde ud af det.. Når de snakker autolak.. så regner de i Quint, Oz og Gallon's Men hvad svare det til i de forhold vi kender ? ...
Skrevet af: ^^ Holmeren! ^^ , - 12. feb 2009
Pendle langt hver dag
Hej alle Nu kommer der sikkert et dumt spørgsmål ! Men rent hypotetisk, hvis jeg nu valgte at bosætte mig feks, 90 km fra mit arbejde, og hver dag skulle køre på motorvej frem og tilbage, ville...
Hej alle Nu kommer der sikkert et dumt spørgsmål ! Men rent hypotetisk, hvis jeg nu valgte at bosætte mig feks, 90 km fra mit arbejde, og hver dag skulle køre på motorvej frem og tilbage, ville...
Skrevet af: Coolio - 31. maj 2021
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.031
http://www.google.dk/images?q=oddset+jannie&hl=da&prmd=i&source=lnms&tbs=isch:1&ei=95LiTJDWMdDrOYCH-GE&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CBUQ_AU&biw=1259&bih=587
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.031
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.552
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 2.090 Svar: 19.785
hver er det lige hende her er