{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyskæder.
  • #1   22. nov 2010 nej

• #2   22. nov 2010 NEJ.. det klare ALLE naboerne i stedet for.. smiley

Min mening er jo det er da hyggeligt og ser flot ud.
    Men: kunne man for helvede ikke vente med alt det oppyntning til vi i det mindste nåede December måned..???

• #3   22. nov 2010 Kenned(civic vti sælges) B

Giver dig næsten ret...

Der bliver først tændt 1. søndag i advent.

• #4   22. nov 2010 Har lidt lanterne ude i indkørslen og på terrassen, også traditionen tro skal juletræet starte med at stå udenfor med lys på inden det skal indenfor lille juleaften...

Syntes ikke det ekstra lys er så meget julelys som det bare er vinterbelysning...

• #5   22. nov 2010 Der må da lige uploades et billede... 2200, det må se vildt ud.

• #6   22. nov 2010 Ja, ude hvor jeg bor er der en kæmpe knude der i sin iver har tændt lortet samme dag som jule reklamerne komemr ind af døren, dvs. 1 Nov.

Hold nu det lort til d. 1 dec. det er ødelæggende for den specielle stemning hvis det er 2 ud af kun 12 måneder man skal have jule humøret fremme...

En anden ting er at jeg synes i den grad der er gået T-Hansen i jule effekterne.
    Det gode gamle gullige jule hygge lys, var da langt mere hyggeligt end det der hvide kolde Xenon diode pis.
    Det har ikke just noget med jule lys i mine øjne at gøre, det er rent og skær T-Hansen gejler lys.

Og alt det der farvede og specielt BLINKENE lys er total fars fede juleferie og høre det amerikansek og asiatiske marked til.
    Julen er hygge og ikek en eller anden shygo fest for homo transer der er på lykke piller i sne landskab smiley

Lad os få hyggen tilbage og smidt jubel fest idiotien ud :o)

• #7   22. nov 2010 Brabus:Det gode gamle gullige jule hygge lys, var da langt mere hyggeligt end det der hvide kolde Xenon diode pis.
    Det har ikke just noget med jule lys i mine øjne at gøre, det er rent og skær T-Hansen gejler lys....He he det jo som at høre min Far ha ha ha..

Men smag og behag. Og nej mit julelys BLINKER ikke. smiley

• #8   22. nov 2010 Mr.Riskoger .

Ok, men man kunne jo have bange anelser når nu du hedder Mr.Riskoger . smiley hehe...

Men det måske ikke et smags spørgsmpl, det har noget med brugen at gøre, misforstå mig ikke, Xenon jule isbjørnen og alle de andre ting er jo super flotte, men som jule hygge stemnings lys, der er det for bling bling agtig.

jeg har eks. altid haft en lys skultur ude i haven med sådan et lys, fra lang tid siden, inden jule marked gik amok med lysdioder osv.
    Og ingen har antastet den for noget andet end en lys skulptur, selvom den står ude og lyser hele året rundt.

Men fordi der nu er gået Xenon show i den til juletid, så er folk begyndt at vriss på næsen af min skulptur som en jule lys ting jeg bør slukek for.
    Og det er da nederen at man ikke kan have sin have oplyst med smukek ting uden at folk synes det er julelys...
    Derfor prædker jeg altid det samme, at hvad har xenon og hvide dioder at gøre med jule stemning, jeg havde ingen underlige blikke for 10 år siden, men nu, så er man jo næsten nød til at lsukke for den, for ikke at blive gjort til jule nørd, trods den slet intet har med julen at gøre :o)

• #9   22. nov 2010 NU bor jeg på en gård på landet. Så der kommer da en tre juletræer op rundt omkring. smiley

<b>AJay

• #10   22. nov 2010 Vi har fået lidt lys opå derhjemme.

Vi holder det meste i varm hvid. Det er så stille og rolig..

• #11   22. nov 2010 Brabus...
    Nu er julen jo Børnenes fest, ja både store og små "børn" . Jeg har selv 3 stk i alderen 8-12-14 år og de er alle hvert år vildt imponeret over julelyset.

Men syntes også at folk som tænder 40000 pærer i alle farver,samtidig med at det blinker, og nogle steder spiller musik til går lidt over grænsen plus at deres show bliver startet 1 nov, det sgu alt alt for tidligt. men som sagt smag og behag.Jeg har min mening og andre har deres.

Ang. mit profil navn kommer det af en helt anden historie, er dansker og ha altid været det smiley

• #12   22. nov 2010 Mr.Riskoger .

Profil navn og herkomst ? what,,, den fangede jeg ikke lige...

Det jeg mente med profil navn var at når du var til, Gong gong biler, så var du nok også til gong gong, bling bling smiley hehe.

Kommentér på:
Lyskæder.

Annonce