{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.544 visninger | Oprettet:

R
R
Tilmeldt:
23. jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803

Universal fjernbetjening hvordan?????? {{forumTopicSubject}}

denne model. http://www.avxperten.dk/diverse/universal-fjernbetjening/universal-fjernbetjening-(8-in-1)-sort.asp

Den skal bruges på mit phililps 42" fladskærm med serie nr. 42Pfl5603D/12 og model nr. HJ4L0905367407.

har fundet koderne som passer til philips i manualen (cirka 20/30 styks og gået dem alle igennem uden held) Holder de 2 knapper øverst oppe inde til knappen lyser som beskrevet i manualen hver gang en kode trykkes. Går udfra kanal 10 på fjernbetjeningen er tallet 0 da dette ellers ikke er på den ellers? Tv´er er selvfølgelig tændt men skal det ellers stå på nogen særlig kanal eller lign?

Håber i kan hjælpe inden jeg bestiller en org. philips fjernbetjening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Universal fjernbetjening hvordan??????
  • #1   24. nov 2010 den kender jeg ikke men ved at logitech universal fjernbetjeninger er kram.. sæt den til computeren og brug deres program.. så vælger man tv og model nr og så finder den selv ud af det hele for dig.. det spiller bare

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #2   24. nov 2010 Jeg har haft adskillige af de billige, og ingen af dem har kunne virke ordentligt på min philips dvd (selvom der kun er 5-6 fuktioner på sådan en) Jeg ville nok vælge enten en philips multi (kvickly/føtex ol) eller en Logitech Harmony, som jeg også selv bruger nu, det eneste jeg ikke har kunne få min harmony 525 til at virke på, er et lumatron tv med dvd (tv funktionen virkede, men ikke dvd)

  • #3   24. nov 2010 Tak for svarne smiley er det denne som kan købes i føtex og som sku virke? http://shop.philips.dk/store?Action=DisplayProductDetailsPage&Locale=da_DK&SiteID=rpeeub2c&productID=165089100

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #4   24. nov 2010 Det er lidt forskelligt hvilke de har i butikken (og om de har det i din lokale føtex ved jeg ikke) i min lokale kvickly har de en 3i1 philips, nærmeste føtex har en 6i1, men de kan have udsolgt, leveringssvigt ol. så kan nogle gange tage et par forsøg i butikkerne at finde en. Men stort set alle philips universale virker på deres tv, selv de oldgamle, og de helt nye.

  • #5   24. nov 2010 kan kun anbefale logitech harmoni fjernbetjeninger.. Det er kram og de virker sgu..

  • #6   24. nov 2010 Som regel er en "multi" fjernbetjening aldrig helt multi, og og med producenterne bruger forskællige sende/modtage metoder og der er typsik kun indbygget den mest alm. i en multi fjernbetjening.

    LogiTach harmony, virker eks. ikke til KISS afspilleren særlig godt, og slet ikke til nogle Sherwood produkter osv.

    Det gælder om at finde en som kan alt det du skal bruge den til.

    Noget der er rigtig irriterende er at hvis man eks. har en SP3 og bruger den som Blueray afspiler og CD afspiller osv. så skal man ud og have en fjernbetjening som også kan køre blue touth og sådan kan man blive ved.
    En multi betjening er/har som regel et kompromi i en eller anden forstand i forhold til de org.


  • #7   24. nov 2010 Logitech Harmony er noget skrammel. Alt for besværligt at komme igang med, at så sluger de batterier, som børn sluger slik..

    Jeg har følgende fjernbetjening: http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=810638

    Og den virker bare. Let at programmere og i stand til at lære signaler fra andre fjernbetjeninger. Godt køb!


  • #8   24. nov 2010 jeg har selv en Phillips Prestigo SRU 9600, med LCD touchscreen.. den virker bare... har efterhånden prøvet den til mange tv... uden problemer.. og så er det jo lidt blær at den har touchscreen..
    de kan fås billigt brugt..

    http://www.dba.dk/billede-og-lyd/tv-og-tilbehoer/?soeg=prestigo&vis=galleri


  • #9   24. nov 2010 kong gulerod den ser fin ud er den nem a programere til mit tv smiley er godt træt a og trykke koder ind i flere timer der ikke virker til mit tv lige nu smiley

  • #10   24. nov 2010 Køb en logitech one. Slut

  • #11   24. nov 2010 den er rigtigt nem at programmere.. den har et lille display øverst... når man aktivere installationsmenu'en så kommer der en liste frem på det lille display.. og så vælger man bare sine apparater derpå... ikke noget med at taste koder... man vælger fra en liste... dejligt nemt..

  • #12   24. nov 2010 logitech harmony er slet ik så svære som der bliver sagt.. og hvis man køber den rigtige model følger der en ladestation med.. ik så slemt at smide laderen i sådan en engang imellem smiley

  • #13   24. nov 2010 ///M Turbo
    lyver når han siger den spiller 100%

    Han kan kun snakke for sig selv og de enheder han har haft på den og hvad udgår de af den samlede skare af produkter den så skal virke til, sikkert under 3%
    Så det er noget af en påstand at kunne sige den virker 100% når man reælt ikke kender resten af marked.

    Der findes eks. ingen blue touh adapter til Harmony 1000 som jeg fik i hænderne, der findes et trådløst modul, men det kan du ikke bruge til PS3 da den køre via blue touth.

    Envidere virker den ikke optimalt til rigtig mange produkter af ældre dato, eks. Sherwood, hvor selvom man kan hente software til lige den model du har, så kan programmet lige pludselig en hel masse som din enhed slet ikke kan og sådan noget som at tænde og slukke virker ikke osv.

    På KISS afspillerere der kan du ikke spole frem og tilbage i videoen, her går den bare på fuld max spole hastighed med det samme og prøv så lige at spole elelr søge på din maksine når det enten er 40X frem eller 40X hastighed tilbage.

    DET var grunden til at jeg leveret lortet tilbage, fordi den kunne heller ikke engang LÆRE det selv via fjernbetjening til fjernbetjening.

    Så, ja den er fed og virker sikker skide godt når den virker, men hvis der bare er et produkt du har den ikke helt kan sammen med, så er det rimelig nederen at du alligevel ikke kun har 1 betjening og samtidig har givet en national formue for pisset.

    Så sørg for at prøv den først, og prøv den nu helt igennem med alle funktioner, før du beslutter dig om du vil købe den.
    Elgiganten yder denne service, så hvis du vil have en sådan, så køb den der, så du kan sikre dig at den virker og evt. levere tilbage hvis den ikke virker optimalt til det hele.


  • #14   24. nov 2010 ///M Turbo
    Lyver når han siger den virker 100%, at du så ud fra mærke kan sige jeg køber skod produkter er flot nok, hvme siger overhoved det er mine?

    Men faktum er at logitech har en fed betjening, men hvad nøtter det når det ikke virker "ordentligt" at du så siger at det spiller 100%...

    KISS er nok af rigtig mange anset for dengang at være "det frie valg" inden for afspillere og hvis ikke engang den kan enes med den, så er det da logien der er skod, specielt når de på deres side påstår at den kan bruges hertil ved at have opgivet dens type og model nummer.

    Men jeg siger ikek at den er dårlig, jeg siger bare den ikke spiller 100% med alle produkter og det at du påstår dette er en løgn og at du umuligt kan have kendskab til om den virker til alle de produkter som de via deres liste over typer og modeller påstår den kan.

    Men det har du ret i, det bliver den ikke mindre fed af smiley
    Det er bare nederen at have sådan en fed gadet, som så ikke er så multi alligevel trods det er det konsept man har købt den under for at være ik.



  • #15   27. jul 2011 HVis der er nogle der har en Logitech Harmony 1100 de ikke er tilfreds med og vil sælge eller bytte kan jeg godt være intra smiley

Kommentér på:
Universal fjernbetjening hvordan??????

Annonce