{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Brug din ekstra høje {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige og kiggede på lidt forskellige profiler er her på BG

Kan at der er mange, som stadig har en del ekstra høje de kan bruge af, hvor så ikke gøre det smiley ?

Man har 20 stemmer og der må da være 20 biler herinde, man syntes er super sprøde og man godt gad at eje..

Det er de samme biler der har ligget på top 30 de sidste mange mange måneder (år)

i skal IKKE stemme på mine biler, de er nemlig ikke oprettet endnu smiley

God sne og varm kakao til alle !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug din ekstra høje
  • #1   26. nov 2010 Fordi jeg har valgt ikke at stemme, folk pylrer altid sådan, og be'r en om at give dem en X-høj....

• #2   26. nov 2010 Der er vel ingen der tuder over de får en ekstra høj

• #3   26. nov 2010 jeg gider ikke bruge tid på det. for det handler kun om at pytte stemmer, har set så mange gange at folk skriver. hvis jjeg stemmer på din bil, stemmer du så også på min. eller noget i den retning. og der er mange det ikke kan tåle at få en midel karekter uden at de bliver pisse sure, og så skal de hævne dig ved at give en dårligere karekter til bage

• #4   26. nov 2010 bytte stemmer

• #5   26. nov 2010 Nej derfor skal man netop bruge de ekstra høje...
    Der kommer nye biler rundt på diverse lister + ingen bliver sure...

drop de høje og brug de ekstra høje ... !

• #7   26. nov 2010 jeg gider sku heller ikk give stemme .. for også en del hvor der står Gav en høj giver du ikk lige en tilbage??

så man ser deres bil og sys den er totalt nederen og giver dem en mddel eller lav så ændrer de deres bedømmelse til det man har givet dem..

Fatter ikk folk går op i det .. mange herinde er som en flok 13 årige når det kommer til bedømmelses systemet..

• #8   26. nov 2010 Fuck de høje stemmer..

Det er de ekstra høje der er sjove.... Ud med dem til DINE favoritter

• #9   26. nov 2010 det stemme system er til grin, man kan jo ikke tage det seriøst når folk giver høje stemmer bare for at få en tilbage. Har set nogle direkte skrive tilbage til ens bil at han ændre sin stemme fordi han ikke har fået det samme igen. kunne have været et godt system men det er til grin når man ser en helt standard swift eller noget få høje eller xstrahøje stemmer.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #10   26. nov 2010 Stemmer er slået fra hos mig, da golf med org eller skrot biler ik kan tåle at få en middel eller lav...

• #11   26. nov 2010 jeg har givet ekstra høje ud til dem som fortjener.. ellers så er det sjældent at jeg stemmer. Så hellere en kommentar om ros

Kommentér på:
Brug din ekstra høje

Annonce