{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Nr1
Nr1
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201

Iphones Jeg må Le {{forumTopicSubject}}

Fatter ikke dem der går og forguder iphones, og mener hvis man først har ejet en kan man ikke leve uden ?

har lige købt en 4´er til mig selv i dag, og en 3´er til fruen

Jeg må LE sikke da en omgang lort mand, vil hellere eje en nokia 8210 så til alle de der tror man ikke kan leve uden en iphone, i skulle måske tage og få jer en rigtig mobil istedet smiley så i kan se forskellen...

andre der deler min mening ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphones Jeg må Le
  • #1   27. nov 2010 hvorfor er det noget lort?? (har ikke selv en)

• #2   27. nov 2010 ?

Leve uden tlf.... WTF ,,,,, sagtens,,, man må da være godt tosset hvis man sætter sit liv i perspektiv til en telefon.... ;-)) heeh

• #3   27. nov 2010 Har sku den samme holdning som dig! smiley

• #4   27. nov 2010 Må jeg få det lort du ler af så?

• #5   27. nov 2010 Ja du kan få den 800 kr billigere end nyprisen... den er 2 timer gammel

syntes bare den er elendig helt vildt

dårlig camera
    elendig touch tastetur / små tal/bogstaver
    uhandy (4eren er dårlig at holde ved i forhold til 3´eren)

ja endnu et impuls køb der ryger i skuffen

så hellere min gamle nokia hvor halvdelen af tasteturet mangler.. spild af penge at købe sådan noget skrammel.

• #7   27. nov 2010 Den er som at gå fra Fiat til Chevrolet og finde ud af den er lavet i korea..

• #8   27. nov 2010 Har en 3'er og er fuuuuuuldt ud tilfreds med min.. Forstår ikke dit sure opstød.. Har godt nok ikke prøvet 4'eren, men jeg er 100% tilfreds med 3'eren.. Den er jeg MEGET glad for. Alt virker som det skal, og designet er heeeeeeelt i top!

• #9   27. nov 2010 De siger mig intet købte en iphone fordi alle fabler om dem.... dem der fabler om dem har jo aldrig ejet en rigtig telefon før.. smiley

• #10   27. nov 2010 Jeg er også modstander af de møg phones

• #11   27. nov 2010 Bo J

Det er så os kun designet du betaler for smiley
    For med indmaden er Appel ALT for langt bagefter iforhold til andre mærker

• #12   27. nov 2010 Ja godt jeg har min sony vivaz endnu den er da 100 x federe og bedre har aldrig haft problemer med den... og 8mpix kamera, det er der ikke engang i iphone..
    men hvorfor er de så store et hit, og koster 6-7000 kr det er jo vanvittigt

• #13   27. nov 2010 Nå skulle også bare lige LE over dem der forguder det skrammel, det er ligeså elendigt som deres pc´ere...

de må være gode til at sælge sig selv, for deres vare er værdiløse..

• #15   27. nov 2010 Ved godt at man betaler alt for meget for designet, men det holder sku også.
    Fik heldigvis min billigt, så derfor jeg ville tage og prøve den, og den virker sku bare.. Er rigtigt glad for den .. smiley
    En htc, er også en fed tlf, men der syntes jeg bare designet halter lidt smiley
    Er heller ikke selv tilhænger af designet på den nye iphone 4.. Syntes at designet på 3'eren er flottere og mere stilrent smiley

• #16   27. nov 2010 har en 4 iphone . jeg har haft mange telefoner og må sigen det er den bedste telefon jeg har haft, sådan har jeg det!! er færdig med alt det andet billigt plastik lort

• #17   27. nov 2010 altså kan ikke se en døjt foskel på design fra 3-4 men sidder du med dem i hånden passer 3 i hånden den er buet i design bag på, hvor den anden er flad og mere firkantet, dvs. 4 ligger a helvede til

• #18   27. nov 2010 Thomas ???

Hvilket mærke fik lige DESIGN prisen for deres mobil ??

Øhhhh SONY... Med x10 mini.. Så hvis Sony ikke har et brand hvem dælen har så ???

• #19   27. nov 2010 4 iphone er meget bedre at holde på ind 3er . 3er er ikke så god at holde om når man tag billeder og den glider i hånden

• #20   27. nov 2010 jeg kan bare ikke finde forskellen på en iphone og en alm. mobil, der er ikke en skid forskel udover noget ram, og Itunes hvad fanden skal man bruge det til... aner ikke engang hvad det er eller hvordand et virker.. opreklameret gejl..

• #21   27. nov 2010 Men jo enig BO... Iphone har et flot stilrent design.. Dog syntes jeg 4`eren er for stor. Men designet kan man ikke sætte en finger på.

Lavede HTC en model med samme design som Iphone ville Apple ikke sælge flere Iphones "til deres pris" det er HELT sikkert.

• #22   27. nov 2010 Dennis S - lige præcis smiley

B4ndit - Så prøv og sæt dig ind i det.. :-)?

• #24   27. nov 2010 Ha Ha.... Ja nokia RINGO og 3210 tilbage på hylden TAK...

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
    #25   27. nov 2010 Jeg har prøvet alt fra nokia til sony ericksson, og iphonen er bare den bedste telefon jeg har haft til dato.. som regel holdte mine telefoner 6 måneder, så begyndte de at opføre sig mærkeligt. Havde min 3'er i halvandet år uden den slog en forkert prut. Og har samme forventninger til min 4'er..

Prøv at forklar lidt mere hvad det er du synes der er lort ved den? Designet? Styresystemet?

• #26   27. nov 2010 man skal bare købe hvad man vil, og så skife på folks meninger. tag hvad man føler for. intet er rigtigt eller forkert. du er utilfreds, sur røv, sælg lortet og lad livet gå videre. dem som er glade, behold den.

en "rigtig" telefon. haha, kan din iphone 4 måske ikke ringe ? its a freaking phone.

• #28   27. nov 2010 Flot efter2-3 timer ved du det er en lorte Tlf så har du jo ikke prøvet noget af det den kan

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

#29   27. nov 2010 (og det var ikke fordi den slog en forkert prut efter halvandet år, ville bare gerne have en 4'er istedet, 3'eren lever videre hos min kæreste og køre stadig upåklageligt)

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

#31   27. nov 2010 Det er der sikkert en app der kan klare smiley

• #32   27. nov 2010 Bo J
    nu skal du forklare mig hvad "stilrent" betyder!
    i mine øjne er det intet andet end et fyldeord

• #33   27. nov 2010 Thomas.

Nu er det ikke forbrugerne der giver design priser smiley
    Men det var Red Dot der gav den til Sony for deres X10 mini..
    http://www.mobil.nu/nyheder/Sony-Ericsson-Xperia-X10-mini-vinder-kendt-designpris-1.351050.html

Så syntes ikke helt din mening holder vand. Jo noge Sony er billigere. ingen tvivl om det. Men deres design kan man ikke sætte en finger på. Ellers havde de nok ikke vundet.

• #34   27. nov 2010 Kæft det er god læsning det her....

Jeg vil ikke kunne uden iphone
    4'eren glider ikke lige så nemt i hånden

• #35   27. nov 2010 Haha smiley

• #36   27. nov 2010 "There is an App for everything" smiley

• #39   27. nov 2010 Thomas.. Du har helt ret i at de er populære..

Men det jeg er så TRÆT af at høre på er at iphone er bare den bedste telefon ever osv. Da NEJ det er den ikke og det bliver den ALDRIG...

Folk de elsker den pga designet. Ligesom med Ipod og nu Ipad..
    Design, Design og Design.. Ikke en dyt andet.

Hvis folk så skrev jeg har en iphone fordi jeg elsker deres design og ikke mere. Så helt fint med mig..

Men at folk som har en iphone skriver det er den bedste telefon ever og den kan alt.. Det viser bare hvor uvidne ejeren er. Da Iphone halter på mange punkter når det gælder andre "mindre populære" mærker mht til hvad telefonen.

• #40   27. nov 2010 hvorfor er det du gider at sidde og tude her inde over en mobil du er utilfreds med. der er jo ikke nogen her inde der kan gøre en skid ved det. sælg lortet og køb en ny!

• #42   27. nov 2010 Har altid haft iPhone siden den første kom har ALDRIG haft et problem med den, godtnok kan den ikke så meget som mange af de andre fancy telefoner, men en iPhone virker bare....

forstår ikke helt dit problem med den smiley
    Er utrolig godt tilfreds smiley

• #43   27. nov 2010 Hvad skal den koste ? smiley

• #44   27. nov 2010 Godt så Thomas.. Så er vi enige.. Folk køber dem pga designet..
    Men sjovt nok er det ikke folks argument når de fortæller hvorfor de har købt en Iphone.

De fortæller fordi det er den bedste telefon nogensinde de har ejet.
    Men der ved "folk der bare interesserer sig en smule for elektronik" at Iphone HALTER big time og har flere problemer.

Ta bare deres kendte antenne problem er det blevet løst ??? som 25% af alle iphone bruger kæmper med Daglig.

Men ja Iphone er MEGA FED og den ser MEGA FED ud.. ENIG..

• #45   27. nov 2010 Jeg var også modstander af Iphones, indtil jeg en dag besluttede mig for at købe en 3gs. har da aldrig haft en bedre telefon, har altid haft Sony Ericsson, købte den sidste nye dengang, det var Satioen. Har aldrig i mit liv været så skuffet. Folk har heldigvis forskellig smag, så forstår slet hvorfor du poster sådan et emne. Sælg den, kom videre.

• #48   27. nov 2010 Har en sony ericsson og spørg mig ikke hvad det er for en aner det ikke men har haft den møj længe,og ved i hvad den kan ringe som en tlf skal kunne gøre så jeg er meget tilfreds. smiley

• #49   27. nov 2010 iphone 4.Lyder som en forsættelse til ET hehe

• #50   27. nov 2010 iiiphone phone home......

• #51   27. nov 2010 Jeg ler stadig har brugt en ½ time på den her til aften

og hold kæft den sutter røv alt er bare elendigt ved den.. jeg kan og vil iværtfalde ikke vende mig til den.. så fandme hellere undvære telefon

• #52   27. nov 2010 Deler Trådstarters holdning...

Har dog kun prøvet en 3'er og skrottet lortet igen til fordel for en SE Elm af den helt gamle skole...

Dog tror jeg at de ville kunne bruges til at stoppe ind under dækkene når man er kørt fast i sneen... Hellere den end bundmåtten i hvert fald :S

Og når man så skal have den med... Så føles det som at stoppe et skærebræt i lommen :S

• #53   27. nov 2010 Min bror fik mig overtalt til at købe en da jeg skulle have ny. Pga han synes det var en genial mobil. Jeg købte 3'eren, jeg synes den var fed nok i starten med alle de ting at downloade. Men tilsidst synes jeg ikke det var noget spænde mere, så fandt en af mine gamle mobiler frem smiley

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

#54   27. nov 2010 Det er selvfølgelig rigtigt B4ndit, at fordi du ikke kan finde ud af at betjene den så er det en lorte telefon... På samme måde som et Canon spejlrefleks kamera er et dårligt kamera fordi du ikke kan finde ud af at betjene det smiley

Kommentér på:
Iphones Jeg må Le

Annonce