382 visninger
|
Oprettet:
Reperation af computer {{forumTopicSubject}}
Hej, min computer står og driller mig HELT vildt med at fryse osv. Jeg aner ikke en skid om computer selv. Og mine venner har heller ikke det store forstand på skidtet.
Er der nogen der kender et godt og billigt sted ned i sønderjylland jeg kan sende den ind?
sep 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 12
Jeg har prøvet at scanne den og opdatere drivere en masse andet gøgl. Har også gjort den ren og været forsigtig imens jeg gjorde det, så jeg ikke slog noget skævt eller rev ledninger ud.
Problemet sker for det meste når jeg er inde i et spil, men sker dog også nogen gange når jeg bare er på nettet.
- Jeg får streger tværs over skærmen, og lyden er bare et gentag af det sidste der blev afspillet. Nogen gange kommer der også et blå skærm, men jeg når aldrig at læse hvad der står, før det også bliver en masse streger. Jeg skal så slukke manuelt på knappen og start den op igen. Nogen gange går der 2 min, andre gange kan der gå 3-5 timer. Jeg har googlet problemet i dagevis. Men finder aldrig et konkrete svar.
Jeg kan godt ofre lidt penge på at reperere den. Men gider ikke købe en ny,. Skal jo snart have kørekort og bil
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 1.591
Vær forsigtig med hvem du sender den! Tjek trustpilot osv!
sep 2009
LOCO. Jeg kan lige se om jeg kan overtal min mor til at lad mig låne hendes for at se om det hjælper så
sep 2009
sep 2009
Jeg har ikke gjort den særlig tit ren... Måske 2 gange siden jeg fik den i 2008, hvilket er ikke særlig godt.
Reperation af computer