{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reperation af computer
  • #3   30. nov 2010 Tak for svarene.

Jeg har prøvet at scanne den og opdatere drivere en masse andet gøgl. Har også gjort den ren og været forsigtig imens jeg gjorde det, så jeg ikke slog noget skævt eller rev ledninger ud.

Problemet sker for det meste når jeg er inde i et spil, men sker dog også nogen gange når jeg bare er på nettet.

- Jeg får streger tværs over skærmen, og lyden er bare et gentag af det sidste der blev afspillet. Nogen gange kommer der også et blå skærm, men jeg når aldrig at læse hvad der står, før det også bliver en masse streger. Jeg skal så slukke manuelt på knappen og start den op igen. Nogen gange går der 2 min, andre gange kan der gå 3-5 timer. Jeg har googlet problemet i dagevis. Men finder aldrig et konkrete svar.

Jeg kan godt ofre lidt penge på at reperere den. Men gider ikke købe en ny,. Skal jo snart have kørekort og bil smiley

• #4   30. nov 2010 http://wimp.com/laptoprepaired/

Vær forsigtig med hvem du sender den! Tjek trustpilot osv!

• #6   30. nov 2010 Kristian. Det satme svinsk sådan noget!

LOCO. Jeg kan lige se om jeg kan overtal min mor til at lad mig låne hendes for at se om det hjælper så smiley

• #7   30. nov 2010 Rasmus. Den kører ihvertfald rundt endnu, men nogen gange ved opstart larmer den også en smule. men holder op når den bliver "varm". Så det er sikkert grafik kortet?

• #8   30. nov 2010 Jeg har givet den en ordenlig tur med kompresseren (synes jeg selv), men nu ved jeg ikke hvor meget (eller hvor lidt) støv der skal til før tingene kan fuck?

Jeg har ikke gjort den særlig tit ren... Måske 2 gange siden jeg fik den i 2008, hvilket er ikke særlig godt. smiley

Kommentér på:
Reperation af computer

Annonce