{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Tattoo inspiration {{forumTopicSubject}}

Tja... Den evigt tilbagevendende hvad-skal-jeg-have-tatoveret-tråd. smiley

Jeg vil have lavet mig en tatovering mere. Ved egentlig godt hvad jeg vil have, stort set... Den skal sidde på skulderen og gå ned til midt på overarmen. Jeg prøver at få arbejdet personlige ting ind i den så den relaterer til mig.

Her er så mit "problem". Jeg er uddannet maskinarbejder og vil gerne have det med på en eller anden måde. Spørgsmålet er bare hvordan? Nogle foreslag?

Jeg tænker selv noget i stil med skydelære, mikrometer, tandhjul, skærende værktøj... Noget i den stil som kan symbolisere en maskinarbejder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo inspiration
  • #1   3. dec 2010 du skal da have en tattoo hvor det ligner dit hud er blevet revet af din skulder overarm hvor der så inden under er tandhjul mm smiley syg idë jeg lige kom på smiley

• #2   3. dec 2010 ok så ikke helt en ny idé fand jeg lige ud af godt link Wael smiley

• #3   3. dec 2010 Ideen er fed nok... Men den relaterer bare ikke ret meget til maskinarbejder faget. Men alligevel en superfed ide som lige ryger med i overvejelserne.

• #4   3. dec 2010 Tror sgu heller ikke der mange tatovører i dk der kan producere sådan en tattoo og hvis de kan er der 5 års ventetid og det koster en årsløn.