{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde som Kørende sælger?
  • #1   5. dec 2010 Nu ikke for at sige for meget. Arbejder som smed, og når der dag efter dag kommer en på firmaet og vil sælge det ene og det andet. Så bliver man satme træt af de sælgere, de ryger med det samme ud af døren igen.
    De starter med at sige man får 3 kasser med sparaymaling, og dem kan vi få med det samme, men men. Helst til sidst siger han man lige skal købe den store pakke med akku maskiner fra hilti før man får dem.

• #2   5. dec 2010 At der ikke findes en uddannelse til det er ikke helt sandt..

Det er stort set altid et krav at man har minimum en HG eller en HHX bag sig.
    Man kan dog være heldig, at hvis man er uddannet f.eks smed og har arbejdet som det i ngoet tid, at man så har kenskab nok til at f.eks et værktøjsfirma vil ansætte dig.

Men en handelsskole uddannelse af en slags, og erfaring inde for det område man vil ud som sælger for, det er gerne kravene.

• #3   5. dec 2010 Det er ikke nemt, jeg har søgt inden for det det sidst 1½ år, jeg har ikke erfaring som sælger, men er uddannet i dansk suppermarked, og har arbejde som butikschef også, men stadig svært at komme ind!

• #4   5. dec 2010 Jeg ved at Toshiba uddanner Key Account Mannagers (kørende sælgere). Jeg ahvde selv søgt ind hos dem efter jeg havde afsluttet min handelsskole, men de ville så helt uddanne folk som var over 25. Men de sagde til mig, at når jeg havde gjordt min uddannelse færdig og havde fået noget sælger erfaring fra en butik evt, så var jeg meget velkommen til at vende tilbage.

Så igen, hvis du ikke har arbejdet med salg før, så vil det nok være en fordel

• #5   5. dec 2010 Michael b: hva mener du? Har også en matematisk gym og den 1 årrig HHX! Og arbejder også med salg nu her! Var også tæt på at få job ved Lyreco men det jeg tænkte var om jeg kunne læse på aftenskole eller noget for at forbedre mine muligheder?

• Per M
    Per M Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #6   10. okt 2011 Torben N:
    Jeg starede selv min sælger karriere hos Berner (værktøj og forbrugsmaterialer) til diverse brancher bla. Tømrer snedker murer smed elektikker og auto branchen
    Det er hårdt arbejde og til tider umuligt men du kan se det som en slags læretid indenfor salg de mangler "næsten" altid folk over hele landet og ellers findes NCH Gruppen de mangler altid

Jeg var selv 2-3 år ved berner inden jeg kom videre og er idag Key Account Manager i en af verdens største firmaer indenfor dennes branche og har en del interne møder så overvejer faktisk at finde et nyt "sælger" job hvor man er mere på landevejen det savner man når man først har været det smiley god jagt i din søgen

Kommentér på:
Arbejde som Kørende sælger?

Annonce