{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde som Kørende sælger?
  • #1   5. dec 2010 Nu ikke for at sige for meget. Arbejder som smed, og når der dag efter dag kommer en på firmaet og vil sælge det ene og det andet. Så bliver man satme træt af de sælgere, de ryger med det samme ud af døren igen.
    De starter med at sige man får 3 kasser med sparaymaling, og dem kan vi få med det samme, men men. Helst til sidst siger han man lige skal købe den store pakke med akku maskiner fra hilti før man får dem.

• #2   5. dec 2010 At der ikke findes en uddannelse til det er ikke helt sandt..

Det er stort set altid et krav at man har minimum en HG eller en HHX bag sig.
    Man kan dog være heldig, at hvis man er uddannet f.eks smed og har arbejdet som det i ngoet tid, at man så har kenskab nok til at f.eks et værktøjsfirma vil ansætte dig.

Men en handelsskole uddannelse af en slags, og erfaring inde for det område man vil ud som sælger for, det er gerne kravene.

• #3   5. dec 2010 Det er ikke nemt, jeg har søgt inden for det det sidst 1½ år, jeg har ikke erfaring som sælger, men er uddannet i dansk suppermarked, og har arbejde som butikschef også, men stadig svært at komme ind!