4.740 visninger
|
Oprettet:
Arbejde som Kørende sælger? {{forumTopicSubject}}
Nogen der har nogen forslag til hvordan man får et job som kørende sælger når man ikke har prøvet det før? Er der nogen kurser man kan tage? For findes jo ikke rigtig en uddannelse til det jo:(
nov 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 819
De starter med at sige man får 3 kasser med sparaymaling, og dem kan vi få med det samme, men men. Helst til sidst siger han man lige skal købe den store pakke med akku maskiner fra hilti før man får dem.
apr 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 7 Emner: 276 Svar: 1.826
Det er stort set altid et krav at man har minimum en HG eller en HHX bag sig.
Man kan dog være heldig, at hvis man er uddannet f.eks smed og har arbejdet som det i ngoet tid, at man så har kenskab nok til at f.eks et værktøjsfirma vil ansætte dig.
Men en handelsskole uddannelse af en slags, og erfaring inde for det område man vil ud som sælger for, det er gerne kravene.
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 575 Svar: 2.148
apr 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 7 Emner: 276 Svar: 1.826
Så igen, hvis du ikke har arbejdet med salg før, så vil det nok være en fordel
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 947
sep 2007
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
Jeg starede selv min sælger karriere hos Berner (værktøj og forbrugsmaterialer) til diverse brancher bla. Tømrer snedker murer smed elektikker og auto branchen
Det er hårdt arbejde og til tider umuligt men du kan se det som en slags læretid indenfor salg de mangler "næsten" altid folk over hele landet og ellers findes NCH Gruppen de mangler altid
Jeg var selv 2-3 år ved berner inden jeg kom videre og er idag Key Account Manager i en af verdens største firmaer indenfor dennes branche og har en del interne møder så overvejer faktisk at finde et nyt "sælger" job hvor man er mere på landevejen det savner man når man først har været det
Arbejde som Kørende sælger?