Offentlig transport-dårlige oplevelser {{forumTopicSubject}}
Det her er IKKE for at jorde chauffører eller andet...
Men kunne være sjovt at se hvilke dumme oplevelser folk har haft i bussen og med andet offentlig transport..
1. Chaufføren har en ung kvinde med, flere gange i løbet af turen sætter hun sig halvvejs op på skødet af chaufføren for at pille ved radioen, kramme på ham osv...da vi kommer forbi en tank holder han ind i 20min. og lader hende købe bland-selv-slik...(sen bus)...da vi påtaler dette bliver vi bedt forlade bussen
2. samme chauffør, anden tur... chaufføren kørte op over kantstenen i næsten samtlige sving og sluttede turen af med at køre et skilt ned...
3. Chauffør kyler mig næsten af bussen da jeg læser en bog, fordi han tror jeg er i gang med at spise...
Hvad har i oplevet? Ovenstående er ihvertfald nok til at jeg foretrækker bilen, selvom der da er dage hvor alle andre trafikanter er idioter...:-P
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 209
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
Han havde travlt, og orienterede sig ikke ordentligt og lukkede dørene om hende, så hun faldt og umiddelbart efter satte han i gang.
Havde han kørt en halv meter længere var hun blevet kørt over.
Jeg har desuden oplevet buschaufføre ryge hash, lugte langt væk af alkohol samt køre over for rødt.
Generelt for dem alle er at de nok er de sureste, mest negative personer der bor i landet.
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
Og alle de spørgsmål kommer på én gang! :o.
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
Tror måske jeg har reddet en soldat eller to fra en masse spørgsmål, i og med at jeg kommer uniformeret på arbejde på turdage...:-D...sådan noget militøj er satme praktisk når man skal ud og mudre, og ungerne synes det er vildt fedt...
men jeg kan sagtens følge dig..man har nok ikke det største overskud til alt det, når man bare vil hjem...:-)
Offentlig transport-dårlige oplevelser