{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lastbil Galleri
  • #1   19. dec 2010 Principielt ikke uden tilladelse af ejeren.
    Men flere af dem er måske selv vognmanden.

• #2   19. dec 2010 Ja det er på BG, men på LG er det sådan her : For at kunne oprette en lastbil i LastbilGalleri.dk, SKAL følgende betingelser accepteres og afkrydses:

<b> 1. Du SKAL have tilknytning til lastbilen

2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve lastbilen!

3. Lastbilen må IKKE oprettes som salgsannonce!

4. Lastbilen må IKKE være solgt ved oprettelsen!

5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)! </b>

• #4   19. dec 2010 Derfor må man stadig, jvfr. dansk lovgivning, faktisk ikke oprette billeder, uden ejerens tilladelse.

• #6   19. dec 2010 Jonny

Du SKAL have tilknytning til lastbilen ?

Det betyder jo ikke at det er din ?
    Du siger jo ikke ja til at ejeren er blevet gjord bekendt med dette ?

det ville være det sammen som 8 brandfolk lagde den sammen lastbil ind ? fordi de alle har tilknytning til den smiley

• #7   19. dec 2010 Per R

Det har intet med ondt i røven ..

det var et spørgsmål ....!

• #8   19. dec 2010 per R, jeg ser ingen der har ondt i røven?

• #11   19. dec 2010 Mandenmedspaden
    Det er ikke mig som har lavet de regler for lastbilgalleri, men det er sådan det er lige nu......hvis det er et problem for dig, må du jo kontakte Invio Aps

• #12   19. dec 2010 Jesper S. . - Det passer da ikke.. Du må tage alle de billeder du overhovedet orker, og bruge til lige hvad du vil, hvis bare de er taget på et offentligt sted.

• #13   19. dec 2010 Johnny [The Talbotman]

Har jeg givet udtryk for det var et problem ?
    eller at det var et spørgsmål ? .......Tak

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #14   19. dec 2010 Jesper S -> Jeg kunne godt tænke mig at se den paragraf i den danske lovgivninge, der siger at det er ulovligt at smide billeder på nettet hvis man ikke ejer alt på billedet.

Jeg må f.eks. godt gå ned og tage et billede af din bil, og smide det på nettet. Men hvis du så ser det, og beder mig fjerne det, ja så skal jeg gøre det. Først der er det forbudt at have billedet liggende, hvis du først har ytret holdning om at du ikke vil have det liggende.

Ellers kan sider som DKBN.dk jo heller ikke eksistere, hvis de skal gå rundt på diskotekerne og spørge hver enkelt om de må tage billeder inden de gør det hver gang.

• #15   19. dec 2010 Og jeg kom bare med oplysningen om hvad man siger ja til på lastbilgalleri

Kommentér på:
Lastbil Galleri

Annonce