{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.744 visninger | Oprettet:

Positiv overrasket, city car wash. {{forumTopicSubject}}

Go aften d herre,

Var forbi city car wash ( ishøj ) tidligere idag for at få fjernet det meste af det vejsalt der stadig sad under skærmene og i siden, samt sne og is rundt omkring på bilen.
Jeg køre bilen ind i hallen og fortæller ham jeg skal have vasket bilen for sne, is og salt rundt omkring bilen, minus vaskehal.
Får så sprøjtet shampoo på bilen, og han kommer med højtryksspulleren og giver den gas, samtidig med jeg sidder inde i bilen med kæresten.
Da han mener han er færdig giver han tegn til jeg lige kan komme ud og se resultatet, og ja det ser sku fint ud, alt var væk og det tog ham lige 20-25 min alt ialt.

Da jeg hiv pungen op, sagde han "Nej, nej det fint nok, du behøver ikke betale" og jeg insisterede på jeg ville betale for det, men fik jeg ikke lov til af en eller mærkelig oversag.

Tænker lidt, det sku fandeme sjældent man støder ind i sådan en situation. for det første :
- han var i gang med at vaske en anden audi, som han så gik væk fra og begyndte på min bil.
For det andet :
- han bruger sin tid og kræfter samt ressourcer.
- han gjorde det gratis, huh ? hvor kom det fra. intet plejer sku da at være freebie i dk.?!

må jeg sku sige kæmpe plus i min bog til City Car Wash i ishøj.
Bestemt ikke sidste gang jeg kommer der, selvom der er et stykke vej dertil iforhold til hvor jeg bor.

god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positiv overrasket, city car wash.
Kommentér på:
Positiv overrasket, city car wash.

Annonce