{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telenor Mobil bredbånd
  • #1   29. dec 2010 skod selvskab, har kun haft problemer med dem, samme med familien!

• #2   29. dec 2010 Can B- Ja ku virklig godt forestille mig det, har fået det gratis i
    3mdr for at se om det er noget for mig.. Tror bare jeg levere det tilbage, da det bare er langsomt. Håber bare ikke det binder mig til det, selvom de har lovet noget andet.. smiley

• #3   29. dec 2010 Så er du på røven smiley Fik det samme at vide, ingen binding osv, men det tog en KRIG om at komme ud :S

• #4   29. dec 2010 Seriøst?? Har det stående på papir, at jeg har det i 3mdr på prøve..
    Men sys godt nok osse at der var noget lusket ved det..!!
    ØV

• #5   29. dec 2010 håber da du kan, sidste gang, så trak de den ud, jamen man kunne ikke stoppe med det samme, der var ventetid, bla bla bla bla..

• #6   29. dec 2010 Havde det også 3 måneder på prøve og hvis man leverer det tilbage inden 30 dage er det gratis. Leverede det tilbage efter 10 dage fordi dækningen var ekstremt ringe og hastigheden ligesådan, det glemte de så bare at registrere så pludselig blev der trukket 1000kr fra min konto. De penge kunne så ikke tilbagebetales med det samme, men skulle modregnes på mine næste mobilregninger.

Har skiftet til onfone nu, billigere mobilselskab.. https://www.onfone.dk

• #7   29. dec 2010 Hader dem, har truet den lokale telenorpusher med døden og det hjalp ikke engang smiley

• #8   29. dec 2010 (¯`·._.·[ VW ]·._.·´¯) .

Godt valg smiley
    Dog køre det mobile bredbånd hos onfone på telenor's net.

Men mobil abonnementerne er pisse billige.

I ringer bare så skal jeg nok sælge jer det hele smiley Spørg efter Dan smiley
    69 10 10 10

• #9   29. dec 2010 ja de glemte også at få mig afmeldt så fik lige pludselig en kæmpe regning... da jeg ringede og brokkede mig sagde de så jeg skulle sende kvitering på afmelding men den havde jeg desværre ikke mere... så sagde de jeg måtte ha bedre held næste gang og smed rører på..

heldigvis er chefen i telenor butikken mega flink i haderslev og han fik så ordnet det hele for mig så jeg slap for regningen...

er også skiftet til onfone nu

Kommentér på:
Telenor Mobil bredbånd

Annonce