{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Søger lidt hjælp ang. rejse til Usa {{forumTopicSubject}}

Hej gutter, min kære kæreste og jeg, vil gerne til Usa min 14dage i sommerferien, ingen af os har været der før, så vi står lidt på bar bund og vi kan allerede nu se at på 14dage kan vi jo ikke nå og se alle de obligatioriske ting, vi forstiller os lidt en kør selv ferie, men er der nogle som har forslag til hvor man skal starte hvad man skal se osv osv, vi vil selvfølgelig også gerne have det billigst muligt, så vi kan bruge de flere penge der over! smiley SÅ hvis der er nogle som har lidt mere erfaring på det her område og kender nogle fornuftige selskaber så høre jeg gerne nærmer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger lidt hjælp ang. rejse til Usa
  • #1   9. jan 2011 Jeg har bl.a. været i LA, så hvis det er et sted i skal hen kan jeg klart anbefale hollywood delen.. Bl.a. Universal studios synes jeg var meget fascinerende..

Dog synes jeg at LA downtown, hvis man kan sige det sådan, er utrolig kedelig.. Så man skal altså holde sig til hollywood og omegn hvis man vil have sjov og ballade smiley

• #4   9. jan 2011 Du skal ubetinget tage til Florida. Find flybilletterne på www.mrjet.dk så kan du formentlig komme afsted for ca 4.000 pr mand, lej også bil gennem mr.jet. Fungerer perfekt. Tag en dags tid i Miami, tag videre til Key West et par dage, videre til Orlando og slut af i Fort Myers. Husk en tur i Everglade sumpene. Det er vildt let at finde fede hotleller derovre så bare sørg for den første overnatning hjemmefra. Bestil i Miami via www.hotels,com Du finder hoteltilbud på alle fast-food restauranter ( og der er mange) samt i supermarkeder. Der er kuponhæfter med walk-in rates dvs tilbud hvis de har ledige værelser - og det har de altid, og ellers ligger hotellerne som perler på en snor. I Orlando skal i tage i Universal Studioes og Marine World - og ellers skal I bare være der. Der er så fedt og mange vildt billge outlets. God tur

• #5   9. jan 2011 En kørselvferie i USA lyder fedt! Håber i er over 25 - ellers kan det være svært/dyrt at leje en bil. og det er et krav at du er min. 21. Jeg har selv været på ferie i USA, hvor vi tog fra den kyst til den anden. Jeg vil gerne tilslutte mig at LA er kedelig. Det er kun Hollywood der er noget værd. Men hvis i er på de kanter bør i også tjekke SF (og Alcatraz), derudover bør i tage forbi Las Vegas og Grand Canyon! Hvis i kan få nogle billetter med en mellemlanding i NY, så gør det - det er klart den fedeste by i USA smiley Det synes jeg i hvert fald. Held og lykke med turen!

• #6   9. jan 2011 PS. når jeg omtaler LA som kedelig, så mener jeg selvfølglig LA downtown. Der mange andre fede områder som Santa Monica og venice beach (Der hvor dele af bay watch er optaget). Det skulle også være muligt at spotte et par kendisser ved Venice Beach i øvrigt - det er et meget populært og hipt område:)

• #7   9. jan 2011 åh der var sku lige en detalje der jeg ikke havde tænkt over, jeg bliver godt nok 21 inden, men min kæreste er kun 19, det skal nok lige tages til overvejelse så

• #8   9. jan 2011 Californien er der ikke så meget ved. Men ja det er også rimeligt at flyve til New York, fra New York til Miami og fra Miami hjem.

Kommentér på:
Søger lidt hjælp ang. rejse til Usa

Annonce