{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

charter rejse, sol og strand- billigt? {{forumTopicSubject}}

mig og fruen vil et sted hen omkring maj-juni. noget ala thailand med ordentlig strand og hotel. grækenland, tyrkiet er nok også en mulighed men ved ikke så meget om hvordan der er.
vi vil væk 14 dage og kan nok max finde 15k til ferien.
nogen med gode oplevelser, erfaringer der vil give nogle gode forslag til vores ferie? vi

mvh dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  charter rejse, sol og strand- billigt?
  • #1   16. jan 2011 www.tyrkieteksperten.dk

Der kan man komme afsted i 2 uger for 6000 kr hver MAKS med et okay hotel smiley

• #2   16. jan 2011 brabus. kan sgu ikke se priser. ved jo ikke hvad dato vi skal vælge. og siden dør bare når man trykker videre... man kan kun se priser ved afbud osv..

• #3   16. jan 2011 Ja, tjek priser ved afbudsrejser.
    Der burde man ku se 3 måneder frem mener jeg.
    Ellers hold øje derinde. Det er samme tilbud under afbudsrejser de kører hele tiden, efter jeg har set derinde i mange måneder.

• #4   16. jan 2011 Vis i kan lide action ferie så er sådan en tur til alanya med tyrkieteksperten i deres onur air flyver kanon...

Det er bare total hyggeligt at komme ind i sådan en flyver hvor der knap og nap er 2 ens sæder, personalet snakker en blanding af svensk/romænsk og noget jeg ikke engang tør gætte på :S
    Og flyveren ligner og lyder som noget man har stjålet på en flykirkegård smiley

Kommentér på:
charter rejse, sol og strand- billigt?

Annonce