dejlig dag igår ellers :S fuck fuck.. {{forumTopicSubject}}
jaehm... jeg ville så lige dele min torsdag (igår) med jer.. hvordan ejg fik dagen til at gå!
først står man op og drøner ned til banken for at se hva der var gået ind..! (14. dags lønnet) ogee FUCK der var ikke gået det ind jeg havde regnet med
nå men videre i livet.. en kamarat og mig skulle ug og købe de sidste gaver.. men jeg skulle først lige over forbi en hugger for at få mig en generator! da den jo selvfølgelig osse var røget! nå men vi er næsten ved huggeren og jeg havde jo taget et "lille" brag med vi lige sku høre-- jeg tændte det et sted hvor biler ALDRIG kommer ellers.. og hva så... ja da jeg så havde smidt det,, wooop kom der jo selvfølgelig en bil! fuck det tænkte jeg de standser skuda nok når de ser der kanonslag der!!! (et rimelig kraftigt) okay.. bilen så det ikke før det var for sent! og jah... det gik af ca 2 meter fra bilen! hmm.. tænkt jeg.. giv nu den golf noget gas sagde jeg til min ven der.. men ligepludselig havde vi makkerens bil i røven.. med MEGET dytteri og mange blink med lygterne!" jeg sagde til min ven han sku stoppe, jeg sku nok klare den her! okay.. bilen kom op på siden af os.. og hva ser jeg 2 tyrkere sidder og fryser og ser knap så glade ud.. mit slag havde sprunget deres siderude og lavede nogle ridser i bilen.. jeg gik ud og sagde undskyld og jeg jo selvfølgelig ikke var ude på og blæse hovedet af førens ven der.. efter noget snak faldt vi rimelig godt i det sammen igen..! jeg gav ham 800,- og vi slog kvit.. der var jo ingen grund til at gå amok på hinanden over sådan en "lille" fejl.. så det gik meget smertefrit.. bare surt at miste de penge når det ikke var de fleste man havde i forvejen!.
(det skal lige siges at de to tyrkere havde solgt bilen og var på vej til den nye ejer med den! :S
okay vi smuttede videre ud og købte de gaver der.. og vi kom hjem og jeg smed generatoren på! og super.. batt. lampen gik ud og vi rullede en god tur igår nat.. jeg sadte min ven af og ville kører hejm.. DA det så fucking viste sig at den generator osse var smadret!!!!!!!! og bilen gik ud og jeg måtte gå hjem kl. lort! og bare lade bil holde :S
satans til dag var!?! håber aldrig i skal prøve noget lignene!
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 143
Det er kun folk uden hjerne der køber det pis!
Der var nogen der skulle spille smarte igår med det.. og kunne ha. slået min mor ihjel !!!!!!!
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
for sådan nogen menesker plejer altid at slå en som det første når de kan det.
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 122
kristian..såså skipper.. men jeg er da ked af at høre om den måde folk evt. behandler det på! behandler man det rigtigt så det ingen risiko af den store slags for at skade andre! og jeg har så lørt at et kanonslag godt kan blive dyrt hvis man bare smider lortet på en vej hvor der tilsyneladende kommer biler på de forkerte tidspungter :S
maj 2005
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
men vis det var at du kørte væk fra ham.
så kunne han også melde det til politiet, da han jo har set pladen.
men jeg kan kun sige du var heldig
jun 2003
Følger: 61 Følgere: 89 Biler: 11 Emner: 114 Svar: 3.072
maj 2005
sep 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 238
Go jul!
sep 2005
Følger: 199 Følgere: 191 Biler: 2 Emner: 206 Svar: 3.344
God Jul!
jul 2003