{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legeplads til 4x4 nær skjern
  • #1   3. feb 2011 det militærer terrein nær oksbøl?

• #2   3. feb 2011 Milli områder er forbudt område uden tilladelse !!!! og de fjolser der køre der uden det, er dem der er med til at gøre det nærmest umuligt for klubber at få lov til at leje deres terræner !! .....

men ellers er der hedeager 4x4 øvelsesterræn nær holsted bro
    http://www.hedeageroffroad.dk/side2.html

• #3   3. feb 2011 der er også området i seest dog lidt længere fra skjern smiley

• #4   3. feb 2011 Chris, der vil jeg lige sige dig imod.

Jeg er selv i forsvaret, og regel lyder:

I arbejdstiden har forsvaret ret til området, og civiele personer skal fjerne sig hvis de bliver bedt om det. udover dette er grunden offenlig.

Der er selvfølgelig nogle steder der er helt lukket men som udgangspunkt er de ikke.

ellers skal man selvfølgelig ikke splitte veje osv af ved kørsel deri.

• #5   3. feb 2011 Mikkel ...
    Okay den var ny, det er ikke lige det der står i brevene vi får fra forsvaret af smiley men skal der da lige følges op på smiley

• #6   3. feb 2011 ja gør lige det smiley

Jeg ved ihvertfald at sådan er vores område her oppe i aalborg, så det gætter jeg også på at det er i oksbøl, men jeg kan tage fejl smiley

• #7   3. feb 2011 Mikkel: Det er meget muligt at du er ansat af forsvaret, men fakta er at når folk tosser rundt, steder de ikke har fået lov til, forsvarets arealer, grusgrave eller privat mands mark/skov, så har de organiserede klubber, MEGET svært ved at få lov til at afholde deres arrangementer disse steder.
    Den helt officielle holdning fra forsvaret er, at man kan ansøge om at leje deres arealer, der er fra forsvarets side nomineret X antal arrangementer, af en given type, i hver enkelt af deres områder.
    Lige i øjeblikket kan man ikke leje Oksbøl, da det bliver brugt af forsvaret til at uddanne vores internationale styrker.

• #8   3. feb 2011 eksistere der en klub hernede i så tilfælde?? kan sgu ikke finde noget. måske i ved bedre.

• #9   3. feb 2011 www.toyota4wd.dk hvis du vil ud og hygge køre.
    og så er der div. klubber, missen4x4, nissan4wd og en nogle flere, Jeg kan ikke navnene på dem alle desvære.
    Hedeager bliver tit lejet af div. klubber, det er et godt sted at møde op og komme igang.
    www.danskoffroadsport.dk hvis du vil køre konkurrence ...

• #10   4. feb 2011 må give chris ret.
    Selv om de militære områder er offentlige betyder det faktiskkun at offentligheden har ret til at bruge dem efter særlige regler. Og der er en regl om at man ikke må køre i motorkøretøj på arealerne fuldstendig som i resten af den danske natur. Derfor SKAL der søges særlig tilladelse hvis man vil begive sig ud i de militære terræner.

Kommentér på:
Legeplads til 4x4 nær skjern

Annonce